Lisette Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hei, Tenk at jeg kom meg inn her på Dol idag også, - hærlig etter mange ukers savn :0) Jeg har gjennomgått min bokliste for Kina. Noe er tapt, er det noen der ute som kan bidra? Jeg kan bidra med: Beijing, Wilmaguide, ISBN 91-86304-73-9 Min søster Nina er født i Kina, Libretto forlag, ISBN 82-7886-062-9 Ellers på min ønskeliste til jul: Apepiken Mei Ping (barnebok), Solum forlag, Oldermors hode er fullt av skatter, (barnebok), Imprintforlaget, Kina En reise på livets elv,Torbjørn Færøvik, Cappelen, Tatt av Asia, Kjersti Strømmen, Det Norske Samlaget, ellers kan kanskje Apens år Kinesisk horoskop for 2004, Henning Hai Lee Yang, Damm....være interessant for noen? Ja, som dere skjønner har jeg gått gjennom Årets bøker 2003, bokdilla som jeg har ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126260-bokliste-kina-nye-bidrag-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.