Gå til innhold

Trille !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !!!

Vi skal reise til Hunan i beg. av des. nærmere bestemt Changcha. Er det noen som vet om det er lett å få tak i en trille der nede,..har tenkt vente med å kjøpe til vi kommer ned,..og så kanskje bare sette den igjen når vi drar hjem !!

Vi har vogn her hjemme,..men har ikke lyst å dra den med. Har sikret oss med bæresele,..men det kan jo være greit å avlaste litt,..og så kan jo "storesøster" slippe å gå alltid :-))))

Hvis noen vet,..ville jeg blitt glad :-)))

Klem fra

Skrevet

Har ikkje svar på spørsmålet ditt, men det du skriv betyr at vi skal reisa saman! :-) Gler meg til å treffa deg og alle dei andre! :-)

Mvh

Skrevet

Har ikkje svar på spørsmålet ditt, men det du skriv betyr at vi skal reisa saman! :-) Gler meg til å treffa deg og alle dei andre! :-)

Mvh

Hei joyful !!!!!

Vi kjenner hverandre :-))))

Jeg har bare skiftet nick...måtte det da vi fikk ny pc !!!

Gleder meg jeg også....veeeeldig...bare husk at vi SKAL shoppe sammen !!!

Stor klem fra oss her i nord !!!

Skrevet

Hei joyful !!!!!

Vi kjenner hverandre :-))))

Jeg har bare skiftet nick...måtte det da vi fikk ny pc !!!

Gleder meg jeg også....veeeeldig...bare husk at vi SKAL shoppe sammen !!!

Stor klem fra oss her i nord !!!

He, he.. :-) Var ikkje klar over det! Sender deg ein mail snart.

Mvh

Skrevet

Dere kan kjøpe trille i Changsha. Tror de kostet rundt 150,-. Vi hadde med fra Norge og det fungerte veldig greit. Trillen veies ikke ved innsjekk. Det er best med paraplytrille, fordi alle trillene blir plassert i det første sete på bussen. De trillene som slåes sammen som vanlig vogn tok mye plass. Vi hadde bare sol da vi var der i september. Da var parasoll veldig nyttig. Om det blir regn i desember - hadde trillene i Changsha et lite tak og det er sikkert smart. Regntrekk er også sikkert lurt, for flere severdigheter er utendørs.

Ellers vil jeg anbefale Babybjørn sitt litt store spise/smekkeforkle i plast. Dette går ned over bena og kan lett tørkes av. Det kan ofte bli litt travelt - med oppmøte kl. 1000. Og da er det greit å slippe et ekstra klesskift før dette!

Klær kan man levere inn til vask før man reiser ut på tur - så er de klare på ettermiddagen. Dette fungerte fint.

Ta også med Dentinox. Stadig litt tenner på gang hos disse barna på rundt året!

Ha en riktig god tur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...