Gjest snart4 Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Hei !!! Vi skal reise til Hunan i beg. av des. nærmere bestemt Changcha. Er det noen som vet om det er lett å få tak i en trille der nede,..har tenkt vente med å kjøpe til vi kommer ned,..og så kanskje bare sette den igjen når vi drar hjem !! Vi har vogn her hjemme,..men har ikke lyst å dra den med. Har sikret oss med bæresele,..men det kan jo være greit å avlaste litt,..og så kan jo "storesøster" slippe å gå alltid :-)))) Hvis noen vet,..ville jeg blitt glad :-))) Klem fra 0 Siter
joyful Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Har ikkje svar på spørsmålet ditt, men det du skriv betyr at vi skal reisa saman! :-) Gler meg til å treffa deg og alle dei andre! :-) Mvh 0 Siter
Gjest snart4 Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Har ikkje svar på spørsmålet ditt, men det du skriv betyr at vi skal reisa saman! :-) Gler meg til å treffa deg og alle dei andre! :-) Mvh Hei joyful !!!!! Vi kjenner hverandre :-)))) Jeg har bare skiftet nick...måtte det da vi fikk ny pc !!! Gleder meg jeg også....veeeeldig...bare husk at vi SKAL shoppe sammen !!! Stor klem fra oss her i nord !!! 0 Siter
joyful Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Hei joyful !!!!! Vi kjenner hverandre :-)))) Jeg har bare skiftet nick...måtte det da vi fikk ny pc !!! Gleder meg jeg også....veeeeldig...bare husk at vi SKAL shoppe sammen !!! Stor klem fra oss her i nord !!! He, he.. :-) Var ikkje klar over det! Sender deg ein mail snart. Mvh 0 Siter
kina_lykke Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Dere kan kjøpe trille i Changsha. Tror de kostet rundt 150,-. Vi hadde med fra Norge og det fungerte veldig greit. Trillen veies ikke ved innsjekk. Det er best med paraplytrille, fordi alle trillene blir plassert i det første sete på bussen. De trillene som slåes sammen som vanlig vogn tok mye plass. Vi hadde bare sol da vi var der i september. Da var parasoll veldig nyttig. Om det blir regn i desember - hadde trillene i Changsha et lite tak og det er sikkert smart. Regntrekk er også sikkert lurt, for flere severdigheter er utendørs. Ellers vil jeg anbefale Babybjørn sitt litt store spise/smekkeforkle i plast. Dette går ned over bena og kan lett tørkes av. Det kan ofte bli litt travelt - med oppmøte kl. 1000. Og da er det greit å slippe et ekstra klesskift før dette! Klær kan man levere inn til vask før man reiser ut på tur - så er de klare på ettermiddagen. Dette fungerte fint. Ta også med Dentinox. Stadig litt tenner på gang hos disse barna på rundt året! Ha en riktig god tur. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.