Gjest ulikkelig Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Hva gjør man når den man bor sammen med sier at han mer enn gjerne ville vært sæddonator for 100000 kroner? 0 Siter
snilen Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 synes det er flott? mange føler seg jo veldig uegoistiske og litt som helter når de donerer sæd og hjelper par som ikke klarer å få barn på egenhånd. kanskje har han ikke så mye imot å bli far heller? eller han har ikke tenkt på at det da kanskje vil vandre rundt barn på jorden som han er den biologiske faren til. ville han gjort dette om det ikke var anonymt også? er sikker på mange ville bli glade om kjæresten ville noe slikt jeg. men det vanligste er vel å få egne barn først, på normalt vis... 0 Siter
molli Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Mener du sånn "privat"? At dersom et barnløst par hadde tatt kontakt, så ville han solgt rumpetrollene sine for hundre tusen? Vel, han selger dem ikke billig, så mye kan man si om fyren....*kremt* De fleste mannfolk gir dem nemlig vekk helt gratis. Enten i form av ONS etter en natt på byen, andre som sæd-donorer i en seriøs sædbank. Nåja, trøst deg med at det neppe er noen på denne siden av Atlanteren som er villig til å hoste opp hundre tusen spenn for noen små rumpetroll. Ikke sånn under disk, nei ! 0 Siter
miramix Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Tja, det er kanskje ikke så ulikt meg (eller deg?) når jeg sier at jeg godt kunne vist frem puppene på bussen for en mill....? 0 Siter
soleil Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Tja, det er kanskje ikke så ulikt meg (eller deg?) når jeg sier at jeg godt kunne vist frem puppene på bussen for en mill....? Hadde vist frem puppene på bussen for en brøkdel av det. 0 Siter
Fane Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 du svarer at du vil få mere penger for dine egg enn han for sine soldater. Men han er ikke så "dum" å tro at noen betaler hundretusen for donorsæd man får gratis andre steder 0 Siter
Bassisten Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Hadde vist frem puppene på bussen for en brøkdel av det. Ver ærleg; du verre ventar på eit påskot for å flashe puppa på bussen, sant? ;-) 0 Siter
soleil Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Ver ærleg; du verre ventar på eit påskot for å flashe puppa på bussen, sant? ;-) Jeg har øvd på kaninene så det neste blir vel på bussen. Blar du opp 10 000 kr så skal du få se pupper på buss!! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Let it go. Kommer ikke til å skje likevel, så hvorfor bry seg om det. Er jo ikke sikkert han ville gjort det hvis det hadde kunne latt seg gjøre. 0 Siter
Gjest flosshatten Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Høres litt innbildsk ut om han tror noen er villige til å betale 100000 for sæden hans. Også høres det ut som om han erter litt? 0 Siter
Anki Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Hva er galt med å si noe sånt da? Sånn utenom at han ikke får det for å være sæddonator da..? 0 Siter
Gjest ikke vanlig Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Huffda; tenk at deres barn kanskje får 100 ukjente halvsøsken da! Og om noen tilfeldigvis skulle møtes og bli kjærester (æsj) og så vet de ikke at de er i slekt.. Ville ikke likt det, og ikke bare pga det. 0 Siter
Gjest Milde himmel! Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Tenkt at han hadde svært høye tanker om seg selv... Hvem vil betale slike summer for en sæddose? Selv donerte egg koster mindre enn det på det åpne markedet i USA og da for egg fra svært vakre, intelligente og flotte damer. Og jeg skal love at det skal adskillig mer til med tid/penger/medisiner enn å gå inn på en dass og runke i en kopp... 0 Siter
Bassisten Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Jeg har øvd på kaninene så det neste blir vel på bussen. Blar du opp 10 000 kr så skal du få se pupper på buss!! For dyrt! Ein tier? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Da hadde jeg tenkt at han hadde blitt innbilsk;) Hadde han derimot fått igjennom en slik avtale hadde jeg synes han hadde vært sv. flink gutt og bedt han spandere noe dyrt.. Også hadde man drukket champis. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Tja, det er kanskje ikke så ulikt meg (eller deg?) når jeg sier at jeg godt kunne vist frem puppene på bussen for en mill....? Det kunne jeg da gladelig gjort for en myyye mindre sum! Kanskje til og med et par pils bare...;-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Ville nok bedt han dra å gjøre det, da blir du iallefall kvitt han for en stund, da det ikke er lov i Norge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.