Gjest psyk.pas.snart Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Med andre ord, sjefen min kommer med tilnærmelser som ikke er til å missforstå. Hva gjør jeg? 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Har dere ikke verneombud i bedriften din? Er du fagorganisert? LO for eks? De kan også hjelpe i en slik situasjon. 0 Siter
Gjest hint-hint- Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Annonser høyt og tydelig at du er kjempeforelsket i noen du nettopp har truffet.... eller gi like klare og tydelige hint om at dette er du ikke med på.... hjelper ikke dette, snakk med etombud eller annen person som kan hjelpe deg. 0 Siter
ibadoff Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Annonser høyt og tydelig at du er kjempeforelsket i noen du nettopp har truffet.... eller gi like klare og tydelige hint om at dette er du ikke med på.... hjelper ikke dette, snakk med etombud eller annen person som kan hjelpe deg. Tror dette er beste alternativ..Får alliere meg med en som er råkjekk? Syns hele saken er pinlig:( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.