Gjest ogallehjerterglederseg Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 til mannen i ditt liv?? Eller kjæreste.... Har du et godt tips?? 0 Siter
Gjest tips Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Klokke, mannen min har ingen! Eller en fin glassflaske til å ha olivenolje på så man ikke søler. 0 Siter
Gjest elisabeth Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Klokke, mannen min har ingen! Eller en fin glassflaske til å ha olivenolje på så man ikke søler. noe som han trenger kanskje. kanskje han har snakka om at han gjerne sku hatt no.. gaverkort e bra! hjemmelaga.. med persolig innhold.. kanskje med helkroppsmasasjer.. en romantisk weekend! fin klokke er veldig fin gave! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Trodde du hadde svaret her jeg nå... 0 Siter
Gjest Stjernemor Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Kommer an på alder! Og din økonomi. Et tips som koster fra 3-500, og passer for litt eldre typer (eller yngre med muskellidelser) er slike varmeputer til å varme opp i mikro'n. Er han glad i konjakk, kjøper du en konjakkvarmer. For vinelskere finnes det forskjellige vinsett med temp.måler, foliekutter, dråpesamler mm. En bok om vin eller konjakk er heller ikke å forakte. For bilinteresserte finnes det jo mye fint da! De her nye 'posene' til å ta på dekka hvis du sitter fast. Startkabler for nye biler med elektronikk. Mye dill og dall som gubber setter pris på. Hva med et abonnement på et bil- eller friluftsblad? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.