Gå til innhold

Har du blitt "herset med" av en lånerådgiver?

Anbefalte innlegg

Gjest han holder ikke ord
Skrevet

Jeg har opplevd at lånerådgiver i en bank trakk tilbake finansieringsbevis. Dette var greit første gangen på grunn av manglende info fra vår side.

MEN så plutselig trakk han tilbake neste tallet han ga oss, og deretter det neste... og sånn holdt han på. Vi skal flytte inn i leiligheten en uke eksakt og da MÅ vi ha penger.

Jeg har snakka med bank klagenemnda, men de sa det tok flere måneder med saksgang.

Hjeeeelp. Tror denne fyren i banken herser med oss bare på faen. Vi har snakka med andre med peiling på økonomi og lån, og de forstår ikke hva han der driver med

Fortsetter under...

Skrevet

Be han drite og dra og bytt bank. Ikke la dere herse med av en slik tulling, si det i klartekst og bli forbannet.

Skrevet
  mrxx skrev (På 13.11.2003 den 9.41):

Be han drite og dra og bytt bank. Ikke la dere herse med av en slik tulling, si det i klartekst og bli forbannet.

Vi har ikke tid til å gå gjennom denne papirmølla en gang til i en ny bank i og med vi MÅ ha lån innen en uke da vi flytter inn. Det stresset orker jeg ikke.

Men jeg skal love vi skal refinansiere i en annen bank så fort vi får sjangsen.

Dette er en ordentlig psykopat tror jeg

Skrevet
  han holder ikke ord skrev (På 13.11.2003 den 10.03):

Vi har ikke tid til å gå gjennom denne papirmølla en gang til i en ny bank i og med vi MÅ ha lån innen en uke da vi flytter inn. Det stresset orker jeg ikke.

Men jeg skal love vi skal refinansiere i en annen bank så fort vi får sjangsen.

Dette er en ordentlig psykopat tror jeg

Men hvis det betyr at han ikke gir dere lånet, så MÅ dere vel bytte bank? - be om å få snakke med sjefen hans!

Skrevet

Bytt bank Jeg fikk lån på dagen i en annen bank da jeg skulle låne. Han i første banken brukte to uker på å behandle søknaden og før den var ferdigbehandlet dro han på ferie. Der sto jeg og hadde bare et par dager til betalingsfrist.

Skrevet
  flisa skrev (På 13.11.2003 den 10.25):

Men hvis det betyr at han ikke gir dere lånet, så MÅ dere vel bytte bank? - be om å få snakke med sjefen hans!

Han sier vi skal få lån. Det er bare beløpet han hopper opp og ned på hele tiden. Han er helt ustabil og rar. Og det virker som at han nyter å ringe å si at han trekker tilbake det han har sagt.Og dette har ikke noe med rot fra vår side. Vi har alle papirer i orden. Vi er også betalingsdyktige

Først trakk han tilbake finansieringsbevvis på en mill pga rot fra vår side med papirer. Deretter har han trukket tilbake tre andre beløp han tilbydde oss. Dette har stresset oss veldig for det er jo begrenset hvor mye sparepenger vi har ved siden av for å spe på til betalingen av leiligheten.

Han er en stor sekk med dritt. Skulle ønske jeg kunne skrive hvilken person det var slik at jeg kunne advare andre mot han. Men det kan jeg selvsagt ikke

Annonse

Skrevet
  Dorthe skrev (På 13.11.2003 den 10.34):

Bytt bank Jeg fikk lån på dagen i en annen bank da jeg skulle låne. Han i første banken brukte to uker på å behandle søknaden og før den var ferdigbehandlet dro han på ferie. Der sto jeg og hadde bare et par dager til betalingsfrist.

Flott at dere fikk ordnet det i en annen bank.

Husk at om lignende skjer en annen gang så er det bare å ringe til bankklagenemnda. De kan skremme vannet av banken det gjelder

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...