u100072342 Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Jeg reiser til London i kveld sammen med noen venner. Vi har noen ideer om hva vi skal gjøre - i tillegg til å shoppe og se på livet :-) Men jeg vil gjerne ha tips dersom du har noen favoritt-restauranter, steder eller butikker som du vil anbefale! 0 Siter
sigga Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Et tips; kos deg rått. London før jul er som et eventyr.... 0 Siter
laban Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Heldiggris! Restaurant: Rules, hvis du ikke synes det blir for dyrt. Der har jeg inntatt en av de beste middagene jeg noen gang har spist. http://www.rules.co.uk/ Butikk: Hamley's hvis du skal kjøpe noe til barn som har alt. 0 Siter
snilen Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Camden er bra, et marked-torv-småbutikkersted litt utenfor byen. Carnabystreet når du vil ha en pause i oxfordstreet. TopShop! Billig klessenter! som hennes og maurits føler jeg, bare med andre merker. Topper, vesker, undertøy, skjørt, sokker... go crazy! Både for fjortiser og damer! Tate Modern, kunstmuseum, og Saatchi Gallery Og så må du se en musikal! Phantom of the Opera, eller Les Miserables, eller West Side Story kanskje? Fotballkamp er jo stas å få med seg... Ellers er jo Covent Garden veldig sjarmerende sted da... 0 Siter
Gjest tgif Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 God restaurant: than god its friday, tgif. Gå i steden for å ta undergrunnen! Besøk nasjonalgalleriet, gå rundt og bak piccadilly circus. Finn china town baki der f.eks. 0 Siter
Gjest tgif Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 God restaurant: than god its friday, tgif. Gå i steden for å ta undergrunnen! Besøk nasjonalgalleriet, gå rundt og bak piccadilly circus. Finn china town baki der f.eks. Og om du handler; virgin megastore i oxford street. 6 etasjer musikk! 0 Siter
Reg@l Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Oxford street, Regent street, Bond street, Covent Garden, Harrods (Knightsbridge), Hamley's (Regent st), Next (Oxford st), Marks & Spencer (diverse steder bl.a Marble Arch), Selfridges (Oxford st), Virgin megastore (Oxford st), HMV (Oxford st/Piccadilly circus) ++++ Musicaler er et must, du får billetter til kveldens forestillinger til halv pris ved Leicester Square. Anbefaler særlig Mamma Mia og Les Miserables. Mye god mat i Soho. Reiser ned igjen 29. og gleder meg som en unge :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.