Gå til innhold

Bruker du vippetang?

Anbefalte innlegg

Gjest vippesippe
Skrevet

Hei jenter, lurer på om dere bruker vippetang, jeg. Og hjelper det så godt som folk sier?

Har aldri brukt det, men vurderer nå.

Hvilken bør jeg kjøpe i såfall? Det er vel flere på markedet?

Skrevet

Ja, det gjør jeg og det hjelper. Kjøp den gullfargede med blå gummi, det er den eneste brukbare. Vita.

Skrevet

Ja, det gjør jeg og det hjelper. Kjøp den gullfargede med blå gummi, det er den eneste brukbare. Vita.

Ja jeg bruker vippetang.

Er det noen forskjell på dem da? Jeg tror jeg kjøpte min på Hennes for lenge siden.

• 2 uker senere...
Skrevet

Vippetangen til BodyShop er veldig god. Skyll vippetangen i varmt vann først, og husk å ikke klemme for hardt! Det er skikkelig stygt med "knekk" på vippene. Det beste er å bøye vippene helt innerst først, og så ut mot tuppene. Særlig hvis øyenvippene dine er lange.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...