Krykkjemo Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Sitter framfor ovnen å koser meg med fotoalbumene våre. Skal plukke ut bilder som vil skal sende til Colombia, men er usikker på hvor mange det skal være og om de skal limes i en egen album? Tida framover nå er spennende. Vi har fått venneanbefalinger, og legetime er bestilt. Det blir en spesiell adventstid dette...det er ikke bare jula vi venter på. 0 Siter
Walderama Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Hei! Du skal ha 15-20 bilder. Du får en forside fra AF som du skal bruke (A4-str). Jeg syntes det var fryktelig vanskelig å plukke ut bilder, men samtidig så er det et koselig arbeid. Du får kose deg i adventstiden med fotoalbumet. Lykke til videre! Hilsen 0 Siter
Lengsel1365380312 Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Hei! Vi brukte akkurat 20 bilder, tror jeg... Av våre familier, hytte, hus, fritid, venner... Jeg tok også en del nye bilder tett innpå, med tanke på nettopp dette fotoalbumet. Du trenger ikke nødvendigvis å bruke fotoalbum. Siden vi måtte bruke forsiden fra AF, kjøpte jeg et hefte med plastlomme foran og med flere plastlommer inni. Du kunne selv sette inn og ta ut plastlommene. Jeg limte ett bilde på hvert ark (kjøpte koselige "art-ark"), og skrev tekst under alle bildene. Lykke til i denne tiden - den er kjempekoselig! Det er nøyaktig ett år siden vi gjorde det samme! Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.