Gå til innhold

hvor mange bilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter framfor ovnen å koser meg med fotoalbumene våre.

Skal plukke ut bilder som vil skal sende til Colombia, men er usikker på hvor mange det skal være og om de skal limes i en egen album?

Tida framover nå er spennende. Vi har fått venneanbefalinger, og legetime er bestilt. Det blir en spesiell adventstid dette...det er ikke bare jula vi venter på.

Skrevet

Hei!

Du skal ha 15-20 bilder. Du får en forside fra AF som du skal bruke (A4-str). Jeg syntes det var fryktelig vanskelig å plukke ut bilder, men samtidig så er det et koselig arbeid.

Du får kose deg i adventstiden med fotoalbumet.

Lykke til videre!

Hilsen

Lengsel1365380312
Skrevet

Hei!

Vi brukte akkurat 20 bilder, tror jeg... Av våre familier, hytte, hus, fritid, venner... Jeg tok også en del nye bilder tett innpå, med tanke på nettopp dette fotoalbumet.

Du trenger ikke nødvendigvis å bruke fotoalbum. Siden vi måtte bruke forsiden fra AF, kjøpte jeg et hefte med plastlomme foran og med flere plastlommer inni. Du kunne selv sette inn og ta ut plastlommene. Jeg limte ett bilde på hvert ark (kjøpte koselige "art-ark"), og skrev tekst under alle bildene.

Lykke til i denne tiden - den er kjempekoselig! Det er nøyaktig ett år siden vi gjorde det samme!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...