Gå til innhold

Trekopper/turkopper!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje det hjelper å olje de? Du kan prøve med matolje, gjerne en med lite smak, slik at ikke det blir problemet. Sett koppen inn med fx solsikkeolje, så ser du om det hjelper.

Ja, mulig det hjelper, kan jo ikke skade heller, da de nå er helt ubruklige.

Takk for svar. Kanskje jeg prøver det, om ikke det kommer noen bedre forslag. (Ikke at jeg ikke var takknemlig for dette altså;-) Jeg tenkte på svar som noen viste ville hjelpe)

Tror jeg har hørt noe om skummet melk engang, men jeg tviler på at det og la dem ligge i melk i 24timer, hjelper. Ville trodd det ble veldig sur smak av det.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126391-trekopperturkopper/#findComment-768313
Del på andre sider

Ja, mulig det hjelper, kan jo ikke skade heller, da de nå er helt ubruklige.

Takk for svar. Kanskje jeg prøver det, om ikke det kommer noen bedre forslag. (Ikke at jeg ikke var takknemlig for dette altså;-) Jeg tenkte på svar som noen viste ville hjelpe)

Tror jeg har hørt noe om skummet melk engang, men jeg tviler på at det og la dem ligge i melk i 24timer, hjelper. Ville trodd det ble veldig sur smak av det.

Vennlig hilsen

Jeg har i alle fall satt inn min skjærefjøl i tre med matolje på den måten. Men det var jo mer for å mette treet og få fram en varmere glød enn for smakens skyld.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126391-trekopperturkopper/#findComment-768342
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...