BMS! Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Hei! Jeg har noen turkopper i tre, som jeg gjerne skulle brukt, men de smaker rett og slett tre fremdeles. Hvordan blir jeg kvitt smaken av tre? Noen tips? Vil jo gjerne bruke de, men sånn de er nå, er de helt ubruklig. Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest eller pelle Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Kan et plastglass passe oppi? 0 Siter
Gemini Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Kanskje det hjelper å olje de? Du kan prøve med matolje, gjerne en med lite smak, slik at ikke det blir problemet. Sett koppen inn med fx solsikkeolje, så ser du om det hjelper. 0 Siter
BMS! Skrevet 13. november 2003 Forfatter Skrevet 13. november 2003 Kanskje det hjelper å olje de? Du kan prøve med matolje, gjerne en med lite smak, slik at ikke det blir problemet. Sett koppen inn med fx solsikkeolje, så ser du om det hjelper. Ja, mulig det hjelper, kan jo ikke skade heller, da de nå er helt ubruklige. Takk for svar. Kanskje jeg prøver det, om ikke det kommer noen bedre forslag. (Ikke at jeg ikke var takknemlig for dette altså;-) Jeg tenkte på svar som noen viste ville hjelpe) Tror jeg har hørt noe om skummet melk engang, men jeg tviler på at det og la dem ligge i melk i 24timer, hjelper. Ville trodd det ble veldig sur smak av det. Vennlig hilsen 0 Siter
BMS! Skrevet 13. november 2003 Forfatter Skrevet 13. november 2003 Kan et plastglass passe oppi? Nei, det er ikke laget slik at de kan fores. Men takk for svar. Vennlig hilsen 0 Siter
Gemini Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Ja, mulig det hjelper, kan jo ikke skade heller, da de nå er helt ubruklige. Takk for svar. Kanskje jeg prøver det, om ikke det kommer noen bedre forslag. (Ikke at jeg ikke var takknemlig for dette altså;-) Jeg tenkte på svar som noen viste ville hjelpe) Tror jeg har hørt noe om skummet melk engang, men jeg tviler på at det og la dem ligge i melk i 24timer, hjelper. Ville trodd det ble veldig sur smak av det. Vennlig hilsen Jeg har i alle fall satt inn min skjærefjøl i tre med matolje på den måten. Men det var jo mer for å mette treet og få fram en varmere glød enn for smakens skyld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.