Gå til innhold

oppdatering av attester.-))))

Anbefalte innlegg

beauty1365380442

Heisann

No går vi litt rundt oss sjøl. Har i dag fått brevet med beskjed om å oppdatere politiattestan vårres....nokka eg allerede har gjort:-)

Kjenne nesten at eg får litt hjertebank av det her....no blir eg vel å sprette hver gang telefonen ringe i tida framover.

Vil i samme slengen gratulere alle som har fått distrikt, tildeling, godkjenning eller andre gode nyheta i det siste. Lykke til videre framover

mange spente hilsninga kommer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126397-oppdatering-av-attester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer såå masse beauty :o)

No ska du se at telefon` reng før du an det !!! :o)

Klæm fra ho

Hei Beauty.

Gratulerer! Nå er det ikke lenge igjen! En til 3 uker tipper jeg. Håper det går fort!

Det er tøft å vente, men når tildelingen er skjedd glemes ting raskt.

Vi reiser snart å henter den lille prinsen våres.

En stor vente klem fra

Annonse

Sååå flott,.. da er tildelingen rett rundt hjørne.. DVS de har allerede tildelt dere et barn vil jeg tro.. Nå er det ei lite jente eller en liten gutt som venter på dere..

Vo fikk tildelt vår engel den 5 juni i Bogota og den 10 juni skrev AF brev til oss med beskjed om å oppdatere attestene!!!

Lykke til med å holde nervene under kontroll :-)

beauty1365380442

Hei!

Så spennende, nå er det nok ikke lenge til det skjer noe!!!

Kan jeg spørre om når dere fikk distrikt, og hvilket?

Klem fra en som også venter veeeldig...

Heisann Mattias

Takk for hilsningen:-)

Vi fikk distrikt den 29. oktober. Vi skal til Popayan. Det siste paret som hentet barn der, var der i februar....da var de alene fra Norge, og sammen med kun ett par til....de var fra Italia.

Høres litt skummelt ut, men tror det går veldig bra:-)

Lykke til i ventingen dere og.

Mange hilsninger kommer fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...