nick Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Jeg bor i hvertfall i den gata ingen drosjesjåfører finner. Og det er nesten Marselisgate. Den vet de nesten av på grunn av Kuba. Min, derimot er innenfor, og glemt av alle med drosjelapp. Alzheimer! Det var deg, ikke Dorthe. Da var det ikke så feil allikevel. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Alzheimer! Det var deg, ikke Dorthe. Da var det ikke så feil allikevel. Nei, det var veldig close:) Men jeg tror både jeg og Dorthe har snakket om knotete drosjesjåfører som ikke vet forskjell på Solliplass og Birkelunden. Sånn f.eks. Men adressen min finner de sånn ca 1 av 10 ganger. 0 Siter
Bassisten Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Jeg bor i hvertfall i den gata ingen drosjesjåfører finner. Og det er nesten Marselisgate. Den vet de nesten av på grunn av Kuba. Min, derimot er innenfor, og glemt av alle med drosjelapp. Då eg budde på Sofienberg (mimre-mimre) var det i alle fall ingen drosjesjåførar som nokonsinne hadde høyrd om stubben eg budde i... den har tre adresser: to, fire og seks... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Alzheimer! Det var deg, ikke Dorthe. Da var det ikke så feil allikevel. Også glemmer jeg alltid å bytte overskrift..:-/ Så jeg måtte bare sende en ekstra der jeg husket det.. Og nå skal jeg ut å drikke en øl.. Ha det fint! ) 0 Siter
nick Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Nei, det var veldig close:) Men jeg tror både jeg og Dorthe har snakket om knotete drosjesjåfører som ikke vet forskjell på Solliplass og Birkelunden. Sånn f.eks. Men adressen min finner de sånn ca 1 av 10 ganger. Kos deg! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Då eg budde på Sofienberg (mimre-mimre) var det i alle fall ingen drosjesjåførar som nokonsinne hadde høyrd om stubben eg budde i... den har tre adresser: to, fire og seks... Den hørtes enda mer ukjent ut en min..;-) Gata her er faktisk ganske lang den, men det forhindrer ikke drosjemenneskene i å ikke ha hørt om den.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. november 2003 Forfatter Skrevet 13. november 2003 Jeg bor i hvertfall i den gata ingen drosjesjåfører finner. Og det er nesten Marselisgate. Den vet de nesten av på grunn av Kuba. Min, derimot er innenfor, og glemt av alle med drosjelapp. Jeg trodde din var ganske kjent jeg ;o) Jeg tror det er mange drosjesjåfører uten lappen for tiden. Jeg begynner å lure når de ikke vet hvor Birkelunden, Olaf Ryes og Markveien er. Gamle sjåfører sier at alle skulle vite disse plassene i hvert fall 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. november 2003 Forfatter Skrevet 13. november 2003 Då eg budde på Sofienberg (mimre-mimre) var det i alle fall ingen drosjesjåførar som nokonsinne hadde høyrd om stubben eg budde i... den har tre adresser: to, fire og seks... Min har også tre 2,10 og 12. 0 Siter
Amiga Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Lykke til, håper du får den og at du vil trives. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. november 2003 Forfatter Skrevet 13. november 2003 Lykke til, håper du får den og at du vil trives. :-) Takk skal du ha ) 0 Siter
soleil Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Tvi tvi!!!! Krysser fingra for deg. Du fortjener den! 0 Siter
vin Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Ønsker deg lykke til ! Er den større eller mindre enn den du har nå? 0 Siter
Gjest lykke til da:) Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Ikke så fort i svingene a. Jeg er helt stressa allerede før budrunden starter, jeg fikk ikke den jeg ville forrige gang. En med lenger ansinitet enn meg ( Får du ikke den, får du snart en annen! 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. november 2003 Forfatter Skrevet 14. november 2003 Ønsker deg lykke til ! Er den større eller mindre enn den du har nå? Den er 2 kvm mindre enn den jeg har nå. Jeg har ikke råd til en større, da må jeg låne en halv mill og det får jeg ikke og ikke har jeg råd til å betale tilbake heller. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. november 2003 Forfatter Skrevet 14. november 2003 Får du ikke den, får du snart en annen! Det er ikke lett, jeg er ganske vanskelig og det er ikke mange som passer. Alle nye leiligheter har så små bad og de gamle har altfor mye trapper, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.