Gå til innhold

Kina - siste nytt fra amerikanske sider

Anbefalte innlegg

Her er noen ferske rykter fra amerikanske sider til alle dere som er i innspurten. Ryktene forteller nå at amerikanske feb./mars tildelinger sendes fra Kina i morgen. Det vil i så fall si at de første USA-tildelingene kommer i neste uke.

Her i Norge er det dermed sjanse for at vi ser de første gla' meldingene i slutten av måneden! Jeg krysser fingrene for alle dere som nå venter spent på telefonen! Neste gang er det min tur!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126426-kina-siste-nytt-fra-amerikanske-sider/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var gode nyheter. Neste gang er det også vår tur. Da blir det kanskje årets beste jule- eller nyttårsgave. Vi gleder oss til Kinatur nr. to.

Er dere også i april gruppa? Hvilken forening bruker dere? Jeg bruker InorAdopt.

Fortsatt god venting, - det nærmer seg med stormskritt nå!

Vi er også i april gruppen. Vi adopterer gjennom Inor Adopt. Da skal vi nok reise sammen.

Så morsomt at vi skal reise sammen! Kan du ikke sende meg en mail ([email protected]) hvis du har lyst til at vi skal ha litt kontakt nå i innspurten!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...