eikebladet Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Her er noen ferske rykter fra amerikanske sider til alle dere som er i innspurten. Ryktene forteller nå at amerikanske feb./mars tildelinger sendes fra Kina i morgen. Det vil i så fall si at de første USA-tildelingene kommer i neste uke. Her i Norge er det dermed sjanse for at vi ser de første gla' meldingene i slutten av måneden! Jeg krysser fingrene for alle dere som nå venter spent på telefonen! Neste gang er det min tur!!! 0 Siter
Hilla Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Tusen takk for en etterlengtet nyhet.. ;o)) Vi er også i "mars"-gruppa og venter spent.. Ha en fin dag ;o) 0 Siter
Gjest elise mei Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Dette var gode nyheter. Neste gang er det også vår tur. Da blir det kanskje årets beste jule- eller nyttårsgave. Vi gleder oss til Kinatur nr. to. 0 Siter
eikebladet Skrevet 14. november 2003 Forfatter Skrevet 14. november 2003 Dette var gode nyheter. Neste gang er det også vår tur. Da blir det kanskje årets beste jule- eller nyttårsgave. Vi gleder oss til Kinatur nr. to. Er dere også i april gruppa? Hvilken forening bruker dere? Jeg bruker InorAdopt. Fortsatt god venting, - det nærmer seg med stormskritt nå! 0 Siter
kinasøker Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Er dere også i april gruppa? Hvilken forening bruker dere? Jeg bruker InorAdopt. Fortsatt god venting, - det nærmer seg med stormskritt nå! Vi er også i april gruppen. Vi adopterer gjennom Inor Adopt. Da skal vi nok reise sammen. 0 Siter
eikebladet Skrevet 14. november 2003 Forfatter Skrevet 14. november 2003 Vi er også i april gruppen. Vi adopterer gjennom Inor Adopt. Da skal vi nok reise sammen. Så morsomt at vi skal reise sammen! Kan du ikke sende meg en mail ([email protected]) hvis du har lyst til at vi skal ha litt kontakt nå i innspurten! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.