Lengsel1365380312 Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Enda en uke har gått - med nyheter og forventninger! Det er bare så spennende om dagen og følge med på DOL - om alle som får distrikter og tildelinger! Jeg er kjempespent hver gang jeg går inn på forumet! Vi skal på fjellet i helgen, og da er det ekstra spennende å komme hjem for å se om det har kommet noen flere nyheter i løpet av helgen! En riktig god helg ønsker jeg alle som venter - på et eller annet... Det er ingen tvil om at vi er i en spennende prosess, folkens! Varm klem fra 0 Siter
nedtelling Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Riktig god helg og good tur til fjells!! Jeg krysser fingre for at postmannen bringer gode nyheter med seg i løpet av helgen eller i neste uke!! Klem fra 0 Siter
linus1365380366 Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Hei! Prosessen er spennende, ja - det er HELT sikkert:o) Gleder meg stort over alle gladmeldingene her på dol.... Ha en riktig god helg!!! klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.