Gå til innhold

Erfaringer med Bjerke bydel i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest noen som vet?

Hei

Jeg og min mann har bestemt oss for å adoptere hvis vi ikke lykkes med vårt neste IVF forsøk.

Og nå lurer jeg på - er det noen her som har erfaringer med Bjerke bydel i Oslo? Da tenker jeg spesielt på ventetid før man kommer i gang med hjemmebesøk.

Jeg vet at det er ønskelig at man er helt ferdig med tanken på å få egne barn før man starter adopsjonsprosessen. Og for vår del hadde vi allerede bestemt oss for adopsjon som et alternativ før vi startet utdredningene. Så jeg føler at det er godt modnet hos oss begge for lengst.

Så hvis noen vet at det er mange måneders ventetid før vi kommer i gang, vil jeg gjerne kontakte de med en gang.

Jeg er inne her og leser flere ganger i uken, og det virker som dere har et fantastisk fellesskap. Så hvis det blir adopsjon, gleder jeg meg til å kjent med dere.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126464-erfaringer-med-bjerke-bydel-i-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner ikke noe til Bjerke bydel, selv om jeg bodde der i studtiden. :-) Men jeg ville bare ønske deg velkommen hit, og ønske deg lykke til med både IVF og en eventuelt adopsjon.

Selv har jeg to barn fra Thailand, og kan selvfølgelig anbefale landet på det varmeste :-)

Jeg synes forøvrig at du skal ta kontakt med barnevernskontoret for å høre hvor lang tid de regner med å bruke på en adopsjonssøknad. Så vet du hva du kan forvente deg.

Sjekk også denne siden her adopsjon.com her tror jeg også det finnes en side med oversikt over enkelte kommuner/bydeler - uten at jeg vet noe om Bjerke er på denne listen.

Masse hilsener fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...