Gå til innhold

lyst på andre menn

Gjest gal av å gå uten sex

Anbefalte innlegg

jeg er student...

Så du har dårligst råd?

Bli voksen - hvis du har så dårlig råd at du synes det er riktig at han komme til deg, arranger dette - kan du ved å spare, da til han, så vet du jo best svaret selv.

Det du gjør nå, skal du leve med resten av livet (han også) - vær en ansvarsbevisst dame, og gjør det på den måten du mener er best :-)

Fortsetter under...

Gjest gal av...

Det høres ikke ut som du er særlig glad i ham..

der ytar du feil, jeg er veldig glad i ham! men jeg kan ikke være kjæreste med ham bare fordi jeg er glad i ham! han er mere venn! og venner er jo også bra å ha! men venner vil man ikke stifte familie med...! hvis du skjønner

Gjest gal av..

Så du har dårligst råd?

Bli voksen - hvis du har så dårlig råd at du synes det er riktig at han komme til deg, arranger dette - kan du ved å spare, da til han, så vet du jo best svaret selv.

Det du gjør nå, skal du leve med resten av livet (han også) - vær en ansvarsbevisst dame, og gjør det på den måten du mener er best :-)

har ikke råd til å betale han billett hit, og det kommer jeg ikk å gjøre heller. når han jobber på en plass langt utpå kysten, mens jeg studerer i nord, da kan du tenke deg at det koster 4000 ++ og med ussel stipend så må jeg spare i flere mnd, og d blir bare dumt. d mener jeg og står for

Gjest snusmumrikken2345

Det er hvertfall feigt å skylde på at man "mister følelsene" uten å gjøre noe for å beholde dem.

Sånne mennesker burde ikke inngå forhold. De klarer seg utmerket med one-night-stands.

Herregud da! Hun er 20 år, skal hun forplikte seg for resten av livet fordi hun forelsket seg i denne gutten. Vi endres mye i løpet av et liv, og vi kan ikke klamre oss til forhold av plikt og skyldfølelse.

har ikke råd til å betale han billett hit, og det kommer jeg ikk å gjøre heller. når han jobber på en plass langt utpå kysten, mens jeg studerer i nord, da kan du tenke deg at det koster 4000 ++ og med ussel stipend så må jeg spare i flere mnd, og d blir bare dumt. d mener jeg og står for

Om han hadde vært"mannen i ditt liv" hadde du ikke tenkt på penger, selv om du måtte spise joikakaker, resten av livet.

Hvis dere mailer, send ham en mail som forbereder han, og ta det derfra.

For den del, du kan godt gjøre det slutt per SMS, for den del, det stiller bare deg i et dårliger lys.

Gjør det slutt, og la dere begge få oppleve livet. Muligens det han trenger, også :-)

Gjest ikke sign

der ytar du feil, jeg er veldig glad i ham! men jeg kan ikke være kjæreste med ham bare fordi jeg er glad i ham! han er mere venn! og venner er jo også bra å ha! men venner vil man ikke stifte familie med...! hvis du skjønner

Du kan ikke stifte familie om du vil ha ONS med ulike menn nå og ikke føler deg voksen..!

Annonse

er jo ikke forelsker da..

men jo, jeg må kunne tenke tanken at jeg vil ha unger me han en vakker dag..

Klart du kan planlegge at du skal ha unger en vakker dag. Men du er 20 år nå og har tydeligvis ikke funnet mannen i ditt liv. Vent noen år til så treffer du nok den rette.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...