Gå til innhold

På attføring..ikke hørt noe fra arbeidsgiver

Anbefalte innlegg

Gjest nocommunication

Jeg gikk over på attføring for noen mndr siden og i den forbindelse informerte jeg arbeidsgiver om dette.(Trygdekontoret anbefalte meg den gang om å ikke si opp selv.) Siden har jeg ikke hørt et pip. Har som sagt blitt anbefalt av lege å ikke gå tilbake til dette yrket igjen pga funksjonshemning. Hørte heller ingenting fra de da jeg gikk sykemeldt, pga nedbemanning syns de vel det var greitt. Tør ikke "si opp" selv. Trodde jeg ble det "automatisk" da jeg gikk over på attføring.Hva gjør jeg?! Er de fremdeles knyttet til min kontrakt?

(Ps Er organisert og det har vært mye tullball også på min arbeidsplass, så lurer på om de av den grunn ikke tør å si meg opp,ganske enkelt?!)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...