punkyB Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 http://lysfontenen.no/ Et nytt sted i tillegg til DOL - mange kjente fjes som er med der inne. 0 Siter
Zirine Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Si meg: er du INNI hodet mitt??? Jises, dette var sprøtt. 0 Siter
Zirine Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 6 brukere? 100 registrerte, men det ble offentlig først i dag. Frem til nå har den kun blitt brukt av skribenter som har bidratt i artikkelforum, samt noen få i diskusjonsforum. Men hvis du tar deg til å kikke i artikkelforum, så vil du se at bidragene har vært betraktelig. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 100 registrerte, men det ble offentlig først i dag. Frem til nå har den kun blitt brukt av skribenter som har bidratt i artikkelforum, samt noen få i diskusjonsforum. Men hvis du tar deg til å kikke i artikkelforum, så vil du se at bidragene har vært betraktelig. Ja, jeg skal ta en titt. Må bare drikke colaen min først. 0 Siter
Zirine Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Ja, jeg skal ta en titt. Må bare drikke colaen min først. Du får lov til å ta cola'en med deg inn 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Du får lov til å ta cola'en med deg inn Er sdd der? 0 Siter
punkyB Skrevet 14. november 2003 Forfatter Skrevet 14. november 2003 Si meg: er du INNI hodet mitt??? Jises, dette var sprøtt. Jeg Er jo hodet ditt ..... av og til er du bare sååååå treg 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Er sdd der? Er det i så fall positivt eller negativt? 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Jeg skal holde meg langt vekk. Et nettsted som har fått navnet sitt ved hjelp av Ari Behn kan umulig være annet en svada. 0 Siter
Gjest Bokstavlig talt? :) Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Jeg skal holde meg langt vekk. Et nettsted som har fått navnet sitt ved hjelp av Ari Behn kan umulig være annet en svada. Hva tror du folkene har tenkt da? Selv jeg skjønner jo at det må være ironi:). Går ikke an noe annet. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Hva tror du folkene har tenkt da? Selv jeg skjønner jo at det må være ironi:). Går ikke an noe annet. Finne inspirasjon og rekreasjon? Med innlegg som Evas datter, om det å være kvinne, eller historier om engler? Dette er ikke ironi, dette er like klisjefylt som skrivingen til Ari. Det var egentlig mye homofilt over dette. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Er sdd der? Nei, jeg kan vel ikke tenkte meg at han har planer om å inn der for å lese om det å være kvinner eller hvor mye man faktisk kan si om engler. 0 Siter
Gjest rare greier Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Finne inspirasjon og rekreasjon? Med innlegg som Evas datter, om det å være kvinne, eller historier om engler? Dette er ikke ironi, dette er like klisjefylt som skrivingen til Ari. Det var egentlig mye homofilt over dette. Jeg har lest gjennom 26 artikler, har faktisk sittet og lest i flere timer. Jeg synes det virker utrolig allsidig og spennende. 0 Siter
Gjest SejerDuDet Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Finne inspirasjon og rekreasjon? Med innlegg som Evas datter, om det å være kvinne, eller historier om engler? Dette er ikke ironi, dette er like klisjefylt som skrivingen til Ari. Det var egentlig mye homofilt over dette. Du er morsom, men ikke spesielt glup. Det ligger mange emner der 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Du er morsom, men ikke spesielt glup. Det ligger mange emner der Jeg er glup, morsom og litt spydig. Det lå mye rart der også.*L* 0 Siter
polly1365380357 Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Hvis navnet gjenspeiler opphavet (Ari og Mærta) og deres gudelige tilbøyeligheter, er det ikke noe for meg, nei...... 0 Siter
punkyB Skrevet 15. november 2003 Forfatter Skrevet 15. november 2003 Lysfontene høres alt for homo ut. Navnet er litt suspekt ja - men du burde jo ta deg en tur dit for å se hvis du ikke har det. Nå er det jo ganske nytt - men begynner å ane konturene av et sted hvor man kan få utfolde seg litt på mange måter - skrive artikler eller diskutere i mange forskjellige forum. Egentlig en fin blanding av seriøsitet og litt fjas - men ikke kakling. Diskusjonsforumet er et sted hvor man kan si sin mening uten å bli moderert/slettet. Nettkafeen virker som et bra sted - men jeg ser vel ikke på det som et sted for skikkelige diskusjoner - mer et sted hvor man kan slappe av og hygge seg litt. 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Er det i så fall positivt eller negativt? Positivt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.