Gå til innhold

søvnen demper manien

Anbefalte innlegg

det er så rart,. hvorfor er det sånn? om jeg blir skikkelig oppstemt og tankene raser i hodet, jeg får enormt god selvtillitt og full av planer, men så sovner jeg fordi jeg bruker zyprexa-tabletten, så neste dag har det roa seg. hvorfor? og sover jeg ikke, er det liksom på igjen, flirer masse fordi bokstavene på dataen og mobilen ser så små og artige ut hehe:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126547-s%C3%B8vnen-demper-manien/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå må du gå og legge deg snart :-)

Mangel på søvn øker risiko for mani og det er derfor det er så viktig for folk med bipolar lidelse å sove nok.

Har du lest boken Mitt urolige sinn av Jamison? Tror det er riktig tittel og forfatter, hvis du er interessert så skal jeg finne nøyaktig referanse til deg. I boka si skriver hun om det positive ved å være hypoman og manisk, og at det i årevis gjorde at hun ikke innså at hun måtte ta medisiner for å unngå de store svingningene. Etterhvert innså hun at å ikke bruke medisiner gjorde henne dårligere og dårligere.

Uansett, så må du sørge for å sove nok om dagen. Det virker som om det svinger litt for fort for deg akkurat nå.

Sov godt!

Nå må du gå og legge deg snart :-)

Mangel på søvn øker risiko for mani og det er derfor det er så viktig for folk med bipolar lidelse å sove nok.

Har du lest boken Mitt urolige sinn av Jamison? Tror det er riktig tittel og forfatter, hvis du er interessert så skal jeg finne nøyaktig referanse til deg. I boka si skriver hun om det positive ved å være hypoman og manisk, og at det i årevis gjorde at hun ikke innså at hun måtte ta medisiner for å unngå de store svingningene. Etterhvert innså hun at å ikke bruke medisiner gjorde henne dårligere og dårligere.

Uansett, så må du sørge for å sove nok om dagen. Det virker som om det svinger litt for fort for deg akkurat nå.

Sov godt!

goooooooood natt. jeg tok tabletten så sent men den virker nok snart:))) du er så klok, frosken!

selv om jeg tok tabletten. Er oppe hele natta og gjør husarbeid i stedet. Snart ikke mer husarbreid å gjøre. For sent å dra på byen og feste den er snart ferdig. finne meg et nach kanskje. hihi life is great

Gå og legg deg en gang til! Nå skal i allefall jeg sove...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...