Gjest fdfdfs Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 ÅÅÅh, er det bare meg som ikke har type??? Treffer liksom folk jeg gikk i klassen med, som har type, de spør hvodan det går med meg, og ja...om jeg har type? Jeg synes det er så sårt!! Jeg er forlska i en som har dame, og jeg føler ikke jeg har visst ham hvem jeg ER, jeg er liksom bare ei som liker ham...som gjerne virker litt rar. Men hva betyr vel det? Han har jo dame uansett! Han inviterte meg på fest idag, men det var egentlig helt tilfeldig. men jeg skal ikke gå, jeg føler meg bare så dum. Jeg bare føler det blir feil Hadde jeg følt at han virkelig hadde ønsket jeg skulle komme, så hadde jeg, men... Alle vennene mine får typer i hytt og pine. Men jeg...jeg vet ikke....det er jo så mye som skal matche, liksom... Jeg gidder liksom ikke bli sammen med noen bare fordi jeg f.eks. blir smigret av noen. For meg så tar det lang tid før jeg føler meg ordentlig trygg på en fyr, en som jeg virkelig kunen tenke meg å bli sammen med, og når jeg endelig finner det, så er han opptatt. Hva liker dere gutter (ikke det at jeg har tenkt til å forandre meg)?? Hvis ei jente har et godt øye for deg? Hva liker dere? At de er frampå, eller skal de vente på at dere tar initiativ? Jeg liker liksom ikke når gutten liker meg først, da føler jeg liksom at "nå må jeg også like han"... Jeg føler meg litt fanga når de liker meg først. Men når jeg liker de først, så virker det nesten som om det ikke er spennende for dem.. Åh, jeg er så deppa! Jeg vil bare ha en type å dele dagen med, se tv sammen med, gå på besøk med. En å høre sammen med! Jeg er ikke sytgg, jeg har et godt selvbilde, men liksom...: det virker som om kjærligheten ikke vil komme til meg! Det er så vondt å føle at du hører til en person, men du kan ikke få ham.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126593-deppa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Skjønner hvordan du har det... hadde det litt slik før jeg også. Hvis en likte meg, likte ikke jeg han. Likte bare de som var uoppnåelige osv. Men så en dag traff jeg den rette. Og det var da jeg hadde "gitt opp". Men jeg synes du skal gå på festen. Han vil jo ha deg der hvis han ba deg, tror vel ikke han ba deg for å være grei? Men for å være realistisk tror jeg ikke du skal satse på at han liker detg "sånn" siden han har dame Men du kan jo gå dit og ha det gøy likevel? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126593-deppa/#findComment-769710 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fdfdfs Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Skjønner hvordan du har det... hadde det litt slik før jeg også. Hvis en likte meg, likte ikke jeg han. Likte bare de som var uoppnåelige osv. Men så en dag traff jeg den rette. Og det var da jeg hadde "gitt opp". Men jeg synes du skal gå på festen. Han vil jo ha deg der hvis han ba deg, tror vel ikke han ba deg for å være grei? Men for å være realistisk tror jeg ikke du skal satse på at han liker detg "sånn" siden han har dame Men du kan jo gå dit og ha det gøy likevel? Du er heldig! Hvordan møttes dere? Hvordan gikk dere fram liksom? Siden du var sånn som jeg er nå, du vil liksom at de skal like deg først; hvordan skjedde det hele? Er litt nysgjerrig... Noe jeg kan lære av? ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126593-deppa/#findComment-770260 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Du er heldig! Hvordan møttes dere? Hvordan gikk dere fram liksom? Siden du var sånn som jeg er nå, du vil liksom at de skal like deg først; hvordan skjedde det hele? Er litt nysgjerrig... Noe jeg kan lære av? ) hehe Jeg bare slo meg til ro; sluttet å lete etter en kjæreste. Så kom han på ferie. Han sjekket meg opp, men så når jeg bare lo (han var morsom), ga han opp. Og da ville jeg ha han... så skjedde det bare ;o) Vet ikke hva man kan lære av det, jeg. Men bare spør. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126593-deppa/#findComment-770759 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.