Gå til innhold

Fars inntekt og barnetillegg/barnepasstillegg ved attføring

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da må du lete i trygdeloven. Jeg vet det står der men husker ikke hvor.

Pesete utregning.

Far har jo nå fastlønn + skifttillegg, salgsprovisjon etc .. men ingen vet jo hva månedslønna hans blir fra måned til måned.

Regner trygdeetaten etter fastlønn eller faktisk lønn?

Pesete utregning.

Far har jo nå fastlønn + skifttillegg, salgsprovisjon etc .. men ingen vet jo hva månedslønna hans blir fra måned til måned.

Regner trygdeetaten etter fastlønn eller faktisk lønn?

De regner sikkert etter inntekten i 2001 kjenner jeg dem rett. De bruker jo alltid den siste ligningen for året i forveien.

Faller alltid gærnt ut for meg men kanskje du er heldigere :o)

De regner sikkert etter inntekten i 2001 kjenner jeg dem rett. De bruker jo alltid den siste ligningen for året i forveien.

Faller alltid gærnt ut for meg men kanskje du er heldigere :o)

jada, 2001 var bunnskrapt.

Jeg skjønner ikke helt, vi sender jo ikke pengene (bostøtte og tillegg) tilbake til 2001 da vi trengte dem ..

Vi trenger dem jo ikke nå?

Men får dem, jada.

jada, 2001 var bunnskrapt.

Jeg skjønner ikke helt, vi sender jo ikke pengene (bostøtte og tillegg) tilbake til 2001 da vi trengte dem ..

Vi trenger dem jo ikke nå?

Men får dem, jada.

Bare ta imot og tenk på alt dere gikk glipp av da dere var så blakke.

Det kommer nok min dag også. I 2004 eller noe slikt. Husleie i den leiligheten jeg har sett på er 3800 pr mnd og det er borettslag så alt blir tatt med.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...