tiliti Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Hvor går grensene for fars inntekt før mine tillegg blir trukket? 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Da må du lete i trygdeloven. Jeg vet det står der men husker ikke hvor. 0 Siter
tiliti Skrevet 15. november 2003 Forfatter Skrevet 15. november 2003 Da må du lete i trygdeloven. Jeg vet det står der men husker ikke hvor. Pesete utregning. Far har jo nå fastlønn + skifttillegg, salgsprovisjon etc .. men ingen vet jo hva månedslønna hans blir fra måned til måned. Regner trygdeetaten etter fastlønn eller faktisk lønn? 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Pesete utregning. Far har jo nå fastlønn + skifttillegg, salgsprovisjon etc .. men ingen vet jo hva månedslønna hans blir fra måned til måned. Regner trygdeetaten etter fastlønn eller faktisk lønn? De regner sikkert etter inntekten i 2001 kjenner jeg dem rett. De bruker jo alltid den siste ligningen for året i forveien. Faller alltid gærnt ut for meg men kanskje du er heldigere ) 0 Siter
tiliti Skrevet 16. november 2003 Forfatter Skrevet 16. november 2003 De regner sikkert etter inntekten i 2001 kjenner jeg dem rett. De bruker jo alltid den siste ligningen for året i forveien. Faller alltid gærnt ut for meg men kanskje du er heldigere ) jada, 2001 var bunnskrapt. Jeg skjønner ikke helt, vi sender jo ikke pengene (bostøtte og tillegg) tilbake til 2001 da vi trengte dem .. Vi trenger dem jo ikke nå? Men får dem, jada. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 jada, 2001 var bunnskrapt. Jeg skjønner ikke helt, vi sender jo ikke pengene (bostøtte og tillegg) tilbake til 2001 da vi trengte dem .. Vi trenger dem jo ikke nå? Men får dem, jada. Bare ta imot og tenk på alt dere gikk glipp av da dere var så blakke. Det kommer nok min dag også. I 2004 eller noe slikt. Husleie i den leiligheten jeg har sett på er 3800 pr mnd og det er borettslag så alt blir tatt med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.