Gå til innhold

utro

Gjest utro jente

Anbefalte innlegg

Gjest utro jente
Skrevet

NEEI!

jeg var utro i går!! var på en uteplass med non venner, og traff en gutt som jeg dansa med hele kvelden. skulle ikke kysse, vet ikke hvorfor jeg ikke bare avviste ham! føler meg jævlig! vet ikke hva jeg skal si til kjæresten min!! klina jo med en anna gutt! samvittigheten er ikke god i dag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja - dette var fæle greier:-|

Ikke vær slem da, jenta er sikkert 16 år eller noe slikt *må le av deg*

Skrevet

Ikke vær slem da, jenta er sikkert 16 år eller noe slikt *må le av deg*

Det skjønte jo jeg også, men i det humøret jeg er i nå syntes jeg ikke at det var så fryktelig ille det hun hadde gjort. Med andre ord, jeg ville bare trøste henne, men var kanskje ikke klar nok.

Skrevet

Det skjønte jo jeg også, men i det humøret jeg er i nå syntes jeg ikke at det var så fryktelig ille det hun hadde gjort. Med andre ord, jeg ville bare trøste henne, men var kanskje ikke klar nok.

Jeg synes du var skikkelig morsom men det spørs om de prektige damene her inne synes det. Skulle ikke du på puben'a?

Skrevet

Jeg synes du var skikkelig morsom men det spørs om de prektige damene her inne synes det. Skulle ikke du på puben'a?

Jo, er bare oppe for å slå av PCèn - men kunne ikke dy meg. Nede er det full rulle.

Skrevet

Så lenge det ikke blir noen vane og det ikke lå noen følelser bak kysset; så er det ikke mye å mase om. Du lånte bare bort leppene din i et svakt øyeblikk.

Skrevet

Jo, er bare oppe for å slå av PCèn - men kunne ikke dy meg. Nede er det full rulle.

Heldiggris.

Datteren min og kjæresten forsvant ut til ham så det ble ikke no pub på meg.

Kizza1365380506
Skrevet

Pyttsan, det han ikke vet har han ikke vondt av. Er det noen du kjenner som så det? Hvis ikke så ti still. Bare pass på at det ikke skjer igjen.

Mvh

Gjest ikke sign
Skrevet

Pyttsan, det han ikke vet har han ikke vondt av. Er det noen du kjenner som så det? Hvis ikke så ti still. Bare pass på at det ikke skjer igjen.

Mvh

Hva om det er en voksen dame som er gift da....?

Gjest god helg
Skrevet

Heldiggris.

Datteren min og kjæresten forsvant ut til ham så det ble ikke no pub på meg.

Kos deg hjemme med kampen i kveld da!

Kizza1365380506
Skrevet

Er det noen særlig forskjell på det da. Alle kan ha sine svake øyblikk. Alle kan falle for fristelsen. Det er dermed ikke nødvendig å fortelle alt. Blir det med den ene gangen så er det bedre å slite med dårlig samvittighet enn å la mannen ta del i det. Hva oppnår en egentlig med det. Bare sorg og elendighet for begge. Hva forventer en at ektefelle skal si, du er tilgitt. Hallo, tror ikke det nei.

Mvh

Skrevet

Kos deg hjemme med kampen i kveld da!

Hvilken kamp?

Her er det kaptein corellis mandolin som går.

Skrevet

Da er det helt utrolig latterlig. Ingen gifte, voksne damer synes det er utroskap. Se på de forskjellige svarene fra de voksne :o)

Gjest utro jente
Skrevet

jeg er 20 år. men for meg føles det som utroskap. kyssing med andre er over grensa..

men det er vel som dere alle sier, ikke vits å si noe til ham. kommer jo aldri til å se han fyren igjen, og ingen så oss. ingen følelser, jo kåthet=)

Gjest norge-spania
Skrevet

Hvilken kamp?

Her er det kaptein corellis mandolin som går.

Hvilken kanal? Kampen mellom Norge og Spania. 1-1 nå!!

Skrevet

Hvilken kanal? Kampen mellom Norge og Spania. 1-1 nå!!

Jamen jeg ser på film. Kaptein Corellis mandolin og den er veldig fin.

Men det er hyggelig hvis Norge vinner da så jeg switcher innimellom :o)

hare1365380455
Skrevet

Kjempespennende kamp! Det ble 2-1 til Spania. Norges keeper gjorde en god jobb!

Gjest angreren
Skrevet

Jeg gjor det samme for en stund siden, fikk kjempedårlig samvittighet og fortalte det til kjæresten min.

Det ble et helvete, noe jeg sikkert fortjente, men vi bestemte oss for å komme gjennom det.

Desverre så er det ikke så lett, jeg har tatt på meg all skyld og alt det der hundre ganger og sagt at enten må han tilgi eller ikke. Alikevel dukker kysset opp i kranglene våre, han kan/vil bare ikke glemme det.

Kysset var ikke verdt alt bråket som har kommet ut av det, jeg skal aldri gjøre noe slikt igjen.

Men om jeg gjor skal jeg bære smerten i meg denne gangen, orker ikke å fortelle det til en som sutrer slik som han igjen.

Skrevet

Hva handler den filmen om?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...