Gjest fin Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 For snart 2 uker siden ble jeg operert (vaginal slyngeplastikk, "TVT") for urinlekkasje. Etter 3 dager ble det oppdaget at jeg ikke klarte å tømme blæra på egen hånd, og siden har jeg kateterisert selv 5x om dagen;-(. Legen vurderer å klippe båndet, men har bedt meg vente noen dager til for å se om det går seg til. Noen som har lignende erfaring/gode råd? Mvh 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Hvordan gikk det? Vurderer selv en slik operasjon, men ble litt betenkt da jeg leste dette. 0 Siter
Gjest Mvh Fin Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Hvordan gikk det? Vurderer selv en slik operasjon, men ble litt betenkt da jeg leste dette. Etter 10 dager med selv-kateterisering kutta de litt av båndet, det hadde blitt strammet for mye. Nå har det gått 6 mnd, og bank i bordet, alt er ok og jeg er kjempefornøyd. Trener, nyser, hopper, herjer med ungene og ingen lekkasjer overhodet:-). Og ingen bivirkninger heller. PS: Av de 200 som er operert i Østfold er jeg den eneste som måtte inn en ny runde. Så dette anbefaler jeg! 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Etter 10 dager med selv-kateterisering kutta de litt av båndet, det hadde blitt strammet for mye. Nå har det gått 6 mnd, og bank i bordet, alt er ok og jeg er kjempefornøyd. Trener, nyser, hopper, herjer med ungene og ingen lekkasjer overhodet:-). Og ingen bivirkninger heller. PS: Av de 200 som er operert i Østfold er jeg den eneste som måtte inn en ny runde. Så dette anbefaler jeg! Høres helt supert ut! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.