Gå til innhold

Madrass fra Ikea?

Anbefalte innlegg

Godt å høre, da blir det nok den. Overmadrassen som "hører til" har ullpolstring og er 7 cm tykk og koster 1175,-, har du den? Har veldig lyst på den, den rene polyestermadrassen koster 380,- mindre, men jeg tror jeg går for ull. Dessuten ser det ut til at eksen betaler ca. 3600,- for meg til ny seng så da så.

Egentlig skulle jeg ha med den gamle sengen (med madrasser til 12.000,-!), men eksen spurte i dag om han ikke kunne få kjøpe den av meg og siden mitt nye soverom er lite så går jeg gjerne for en ny 120 cm-seng jeg.

Nei, jeg har en litt billigere overmadrass, den mellomste tykkelsen de hadde.

Fortsetter under...

hare1365380455

Ååånei du. SparKjøp har ikke Tempur, det er nok mer eksklusive saker enn som så. :o) Her i Trondheim selges de på Stückrath, jeg vet ikke om noe annet sted, men Sykepleieartikler i St. Olavsgt. har en plagiatutgave som jeg ikke husker navnet på. Koster altså flesk, men er verdt det!

En slik butikk har vi ikke her, men det er nok noen som har en slik pute. Skal nok sjekke om den puten er noe, men alle er nok bedre enn den jeg har nå...

Nei det er mulig. Jeg har ikke prøvd sengen hennes men hun påstår hun vil ha den med til Oslo når hun skal studere der i januar. Så hun er nok godt fornøyd og den var jo ikke særlig dyr heller da. Helt overkommelig. Men på de andre har man jo angretid.. Kanskje man har det på Ikea også det vet jeg ikke.

Men man kan jo liggeprøve den i butikken.

Mvh

Det er visstnok 12 års garanti på madrassene på IKEA (sjekk katalogen, det var min kjære som mente å huske det fra vi nylig var på madrass/senge-leiting). Vi endte med kontinentalseng av typen Jensen Comfort (tror jeg den het, ikke ambassadør i alle fall, den hadde vi ikke råd til...). Angrer ikke et sekund, deiligste seng/madrass jeg noensinne har sovet i.

En slik butikk har vi ikke her, men det er nok noen som har en slik pute. Skal nok sjekke om den puten er noe, men alle er nok bedre enn den jeg har nå...

Jeg så den til salgs hos fysioterapi/behandlingsklinikk i Sandvika. Så det kan være mange steder å lete! :-)

Det er visstnok 12 års garanti på madrassene på IKEA (sjekk katalogen, det var min kjære som mente å huske det fra vi nylig var på madrass/senge-leiting). Vi endte med kontinentalseng av typen Jensen Comfort (tror jeg den het, ikke ambassadør i alle fall, den hadde vi ikke råd til...). Angrer ikke et sekund, deiligste seng/madrass jeg noensinne har sovet i.

*Snøft* Jeg flytter nå fra en Ambassadør, alle andre senger er _fæle_ i sammenligning. :o(

*Snøft* Jeg flytter nå fra en Ambassadør, alle andre senger er _fæle_ i sammenligning. :o(

Det er ikke uten grunn at jeg lot være å prøveligge Ambassadør'en i butikken...

Er i alle fall kjempefornøyd med Comfort-modellen, medium myk og med tykk overmadrass. :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...