Gå til innhold

Brainstorming julebrus!

Anbefalte innlegg

smakt dahls i trheim. liker champagne brus veldig godt, men dette var virkelig fælt! blanding av champagne, hostesaft og no anna svineri kanskje?! =)

Tror ikke du og jeg har helt lik smakssans :)

Men sånn er det jo, smaken er som baken.

Her har de bare grans og cocacola. Tragisk.

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tiliti

17

• Dorthe

3

• tigertrollet

3

• Gemini

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Tradisjoner, vet du, tradisjoner!

Dessuten liker jeg ikke øl :)

Skal forsøke en jule-rusbrus i denne stund.

*flire*

Åh. Jeg likte ikke øl før jeg heller, men det var før jeg ble sammen med en fra Drammen. Aass for oss, osv... Norges elste bryggeri i drift, osv...

Julevin? Nei, den er vel ikke brun den heller. Eh.. Tawny portvin? Den er brun?

Tror ikke den selges på Østlandet.

Rapporter forteller om én flaske sett på én bensinstasjon et sted i oslo!

Jeg tester forøvrig 2 brune julebruser fra andre merker så fort de er kalde.

Håper å få tak i en av dem fra Arendal også.

*mumle*

Annonse

Litt sent, men kanskje godt. Oppdaget i dag en brun julebrus (smaker litt som champagnebrus) som selges på Rimi, bare i glassflasker. Den var veldig god faktisk, men tror nok ekte julebrus for meg likevel er den røde (fra Gran, ikke Ringnes). :-)

Litt sent, men kanskje godt. Oppdaget i dag en brun julebrus (smaker litt som champagnebrus) som selges på Rimi, bare i glassflasker. Den var veldig god faktisk, men tror nok ekte julebrus for meg likevel er den røde (fra Gran, ikke Ringnes). :-)

Men hvilken rimi? For rimi her selger det ikke.

• 2 uker senere...

Tenkte på deg da jeg så at det var test av julebrus i AftenAften i dag, men EC Dahls er ikke nevnt.. Hva med Hamar julebrus som også er brun?

:-)

Også noe komplisert å få tak i fra Østfold :)

Men har tenkt å prøve den.

Borg sin brune/gule var iallefall ikke god.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...