Gå til innhold

Tenker tilbake...

Anbefalte innlegg

på torsdag var det akkurat 6 mnd siden vi fikk se gull gutten for første gang.

Tenk at tiden hjemme skulle gå så fort!?! Hvem hadde trodd. Før vi fikk vite hvem du var stod jo tiden stille.

Nå er du blitt hele 8 mnd og stor gutt. Nye ting skjer hver dag og nye ting skal oppleves.

Han har lært så utrolig masse disse månedene, og jeg føler at tiden flyr og tenk, jeg skal snart begynne å jobbe igjen!!! Nei, ikke enda heldigvis, skal kose meg hjemme enda 6 mnd. Eller lengre.

Ja, jeg koser meg, for alle dere som lurer.... he he.

Storesøster er oppslukt av lillebror, og vil susse på han til stadighet enda, og nå er det mye kjekkere å bære på han!!! Dessuten smiler han og han ler mot henne, strekker seg mot henne og river henne i håret.

I går satt storesøster å bygde tårn med klossene sine, da kom han fort bort for å rive ned, da ble det litt sure miner, men hun flyttet seg og vi flyttet han. Klart det er spennende når hun leker på gulvet!!!

bare en liten stemmnings rapport fra oss i som er så heldige at vi har fått to friske, vakre, kloke, sjarmerende, ja igrunnen ganske herlige barn fra Colombia

Ønsker alle dere som er på venter på sosialkontoret, BUFA, at papirene skal sendes til giverlandet, eller på siste laaaaaaaaange ventetid!!! godkjenning i ICBF, distrikt og tildeling, og ikke minst reisebeskjed!!

Det er lys i tunellen, barn blir det!!!

Hilsen en sliten men veldig lykkelig tobarnsmamma

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126683-tenker-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

..og på torsdag var det akkurat ett år siden vi fikk tildeling. Og vi som fabulerte om å reise sammen, Wibecke.... den gang ei. Chiquitines måtte jo finne perfekte småbrødre til de stolte storesøstrene, det skjønner vi jo nå!

Kan skrive under på at det er fantastisk å ha to deilige colombianere i huset, koser meg også utrolig mye nå når jeg er hjemme med barna.

Lillebror er snart 14 mnd., elsker å være ute; springer rundt, danser med en gang han hører musikk, leker med storesøster, smaker på ALT han ikke skal putte i munnen,"henger "ut av vogna når han ser biler.

Han skal begynne i barnehage i januar, og dersom det er noen som leser dette som har gode råd ang. tilvenning, så er jeg glad for tips. Vet han kommer til å elske det, men mamma gruer seg likevel...noen som kjenner seg igjen???

Vil henge meg på Wibeckes hilsen til dere som venter, livet som mamma er deilig og så absolutt verdt å vente på!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126683-tenker-tilbake/#findComment-770269
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...