nedtelling Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 Hei,, ville bare si at Robbie konserten i går ar SUPER kan ikke skjønne VG sin anmelder som sa at stemmen ikke holdt mål. Det er bare tull.. han sang som en engel!!! Robbie hadda alle i sin hule hånd! 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 Han SANG ikke fantastisk. Men han fikk deg til å tro det fordi han har fantastiske sanger, fantastisk sceneutstråling og bruker dette for det det er verdt. Skryter uhemmet av det landet han er i akkurat nå, og så kliner han med en ny jente på hvert sted. Fantastisk lur er h an iallefall! 0 Siter
nedtelling Skrevet 16. november 2003 Forfatter Skrevet 16. november 2003 Han SANG ikke fantastisk. Men han fikk deg til å tro det fordi han har fantastiske sanger, fantastisk sceneutstråling og bruker dette for det det er verdt. Skryter uhemmet av det landet han er i akkurat nå, og så kliner han med en ny jente på hvert sted. Fantastisk lur er h an iallefall! JEG synes ihvertfall han sang fantastisk!!! :-D 0 Siter
nedtelling Skrevet 18. november 2003 Forfatter Skrevet 18. november 2003 Ikke VG-anmelderen! men jeg var der på lørdag og anmelderen på fredag!! :-D 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 men jeg var der på lørdag og anmelderen på fredag!! :-D Ok, da så. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.