Gå til innhold

Spørsmål om Hege Schøyen

Anbefalte innlegg

Gjest Kryssordxperten

Jeg sliter litt med en oppgave i et kryssordblad, angående Hege Schøyen. Kan noen snille sjeler hjelpe meg med følgende to spørsmål?

"Hege Schøyen dukket i 1987 opp hver lørdag i beste sendetid. Hva het programmet?"

"I dette programmet gjorde hun suksess sammen med en kjent entertainer. Hvem?"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126689-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-hege-sch%C3%B8yen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kryssordxperten

Halv Sju? Midt i smørøyet?

Øyvind Blunk?

Jeg tenkte også det kunne være Midt i Smørøyet, men i følge bladet skal navnet på programmet bare ha to ord, skjønt hvis "midt" og "i" kan stå i ett ord så passer det jo veldig bra....Hmm.....

Annonse

Gjest Kryssordxperten

Neida, hva het det programmet da? Var det ikke etter dagsrevyen? Husker det godt, men jeg husker ikke hva det heter. 2 ord sier du - hvor mange bokstaver i hvert ord? Og har du noen bokstaver der?

To ord, 5 og 8 bokstaver. Har ingen bokstaver foreløpig, det er ikke et kryssord altså bare spørsmål med blanke ruter hvor man skal fylle inn svarene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...