tovepia Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 Heisann! Lurte bare på om det er noen som vet om ledige hus på Sortland i Nordland kommune? Vi skal flytte på oss da jeg skal begynne i ny jobb rett etter jul... Håper på svar. Finner ingen jeg liker på finn.no. 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 Få tak i lokalavisa da vel, de har vel boligannonser som alle andre aviser skulle en tro. Det er der de mest seriøse annonserer. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 Du kan kontakte eiendomsmegler i nærmeste by fra Sortland. 0 Siter
Lillelurven Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Har ikke lest andre sitt svar, men der finnes flere steder på nett du kan søke. Evt. ring lokalavisen, for å få annonser... Tidligere var der mye brukbart, men tror meg, det beste vil være å dra dit å leie, slik at dere finner et sted dere gjerne vil være. Sortland er stort i utstrekning, og det e rulike skolekretser.... Lykke til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.