Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med min eksem?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått litt eksem på hånden min etter diverse vaskemidler, som ikke ser ut til å gå vekk. Har smurt på Hydrokortison, og det blir litt bedre, men det kommer alltids tilbake...

Noen tips/forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk Locobase hver dag - og Locobase Repair når det er irritert.

Skrevet

Hør i helsekosten og på apoteket. Mener å ha lest at A-vitaminkrem kan funke.

Som forebyggende kan du ta Omega3.

Gjest alive&kicking
Skrevet

Synalar er en god krem/salve, men den må du ha resept på. Ellers så har jeg god erfaring med tran faktisk (men den må du nok spise/drikke....)

Skrevet

Jeg får komme med litt snikreklame jeg da. Volare har produkter som hjelper helt suverent. Mange har fått hjelp der de har blitt gitt opp av helsevesenet med sterk allergi og utslett, psoriasis og hudsykdommer.

Det er ikke noe hokus pokus, bare sterkt konsentrert aloe vera kombinert med salt fra dødehavet. Vi har forsøkt det selv siden kona mi er konsulent. På datteren min forsvant et brannsår på 3 dager, og selv har jeg brukt det på hard og sprukket hud under benene som i dag er myk og behagelig.

Du kan selv lese litt om dette: http://www.cinella.no/volare/

Dersom du vil høre litt mer så kan du sende en mail til budeia mi som kan svare deg på alt du lurer på om dette. E-post adressen hennes er: [email protected]

Skrevet

Ta omega3 i kapselform eller flytende, og smør med Aderma Exomega (fåes på apoteket, er omega6 + havre) . Den tok totalt knekken på veslas eksem (hadde atopisk eksem fra topp til tå) etter et par uker, men hun må bruke den forebyggende 1 gang daglig for å hindre at det kommer tilbake.

Søk på kremens navn på småbarnsforeldreforum for flere erfaringer.

Skrevet

Foreslår einlåg.

Kok einerkvister, med bark og nåler, i 2-3 timer.

Sil avtoket og smør det på eksemen. Dette er gamle farmors råd. Det funket på eksemen min datter hadde.

Skrevet

tuuuuuusen takk for alle svar, dere er engler hele gjengen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...