Gå til innhold

Leilighet - igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg høyeste bud på 1.770. Vi er fire som byr og det går i 50 000 av gangen.

50.000,- av gangen? Wow! Her går det i 10.000,- vanligvis, mitt siste bud var på 5000,- over den andre byderen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

50.000,- av gangen? Wow! Her går det i 10.000,- vanligvis, mitt siste bud var på 5000,- over den andre byderen.

Ja, tøffe greier synes jeg og.

Når jeg kjøpte leiligheten gikk det også på 5000.-

Med siste huset var jeg eneste interessant.

Men håper hun får den da.

:)

Skrevet

Nei, nå skal de sjekke forkjøpsretten og det er der jeg håper jeg tar han. Jeg tapte med tre år sist. En som kjøpte til barnebarnet. og den gikk for 1 620 000. Men fristen for forkjøpsrett går ut onsdag midnatt så jeg vet det på torsdag

jeg skal fortsette å krysse jeg... spennende.

Skrevet

Etterat jeg hadde lagt inn siste bud og sa at jeg gamlet gikk søren meg en annen opp 30 tusen og neste opp 20 og da det bare var en igjen gikk han opp 20 000 til i håp om at jeg ikke skulle ta den på ansinnitet. Så han har nok ikke så lang ansinnitet som meg.

Oppriktig talt, jeg ville aldri betalt så mye for den leiligheten hvis det ikke var for at jeg bor her i området og den passet for meg. og at jeg har leita i 6mnd for å finne en som passer.

Skrevet

jeg skal fortsette å krysse jeg... spennende.

Jeg tror jeg har fått den hvis ingen i borettslaget bruker forkjøpsretten :o)

Skrevet

Jeg tror jeg har fått den hvis ingen i borettslaget bruker forkjøpsretten :o)

Å, så flott da. Du får gi oss skikkelig, avklart beskjed når du har den..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...