Gå til innhold

Har dere sett mannen gråte noen gang?

Anbefalte innlegg

Gjest tøffe menn kan gråte
Skrevet

Noen sier at menn som gråter er homser , pyser elc.

Selv mener jeg at menn som tør å vise slike følelser er tøffe mannfolk!

Har dere sett mennene deres gråte ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nysgjerrigpetra!
Skrevet

Ved fødselen av våre 2 barn, når vi giftet oss + en krangel som var rimelig heftig!

Skrevet

Klart det. Alle kjærestene, og de to ektemennene.

Og det var ikke vært pyser, nei. Ikke homser, heller.

Kizza1365380506
Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Iallefall ikke min mann. Selv ikke i begravelsen til faren og min mor felte han en tåre. Ikke når ungene ble født heller. Men han kan vise følelser til en viss grad da.

Mvh

Skrevet

Jeg har ikke hørt noen som har sagt sånn pyse, homse el.

Klart menn også gråter. Det er naturstridig ellers.

Skrevet

Ja , 3 ganger.

Da lillejenta ble født , da hun fikk hjernehinnebetennelse og lammelser i sommer , og da gutten min holdt på å dø for snart 2 år siden....

Gjest ingen fontene, men..
Skrevet

Han feller tårer når han ser film og når det tales i bryllup.

Skrevet

Min kjære gråt da han ringte til foreldrene sine og fortalte at gutten vår var født! Fire år senere, da han så vår vakre datter, og to år etter det, da bestemoren døde.

Tre ganger totalt, med andre ord, selv sipper jeg alltid når jeg ser rørende filmer, eller nyfødte barn!

Skrevet

Åja, Har sett eksen gråte mange, mange ganger jeg. Gjør ham ikke til mindre mann det, heller omvendt.

Skrevet

Jeg synes ikke menn som gråter er pyser. Når jeg tenker meg om så har jeg faktisk ikke sett samboeren min gråte noen gang, men det har heller ikke skjedd noe spesielt som skulle gi ham grunn til det heller. Jeg har sett ham med tårer i øynene når han har sett/lest noe rørende et par ganger, men vil ikke kalle det gråting.

Skrevet

Ved fødselen av våre 2 barn, når vi giftet oss + en krangel som var rimelig heftig!

Ja,min samboer har jeg sett gråte..

Skrevet

Nei, det har jeg faktisk ikke.

Egentlig har vi ikke vært oppi situasjoner enda som er veldig triste/rørende... Så det kommer vel etterhvert..

Han er i allefall ikke redd for å vise for meg at han er lei seg hvis han er det..

Forøvrig mener min samboer at det homsete å drikke te og spise youghurt....

Så hva han mener om gråting skal jeg spørre han om..

*ler masse*

Tanya1365380060
Skrevet

Syns det er vanvittig sjarmerende og herlig å se en ellers barsk mann gråte litt :)

Det er noe annet når en mann gråter for hver minste ting. Da blir det kvalmt.

Har sett kjæresten gråte to ganger i forbindelse med at vi holdt på å gjør det slutt. Da falt jeg som en flue, og det ble fysisk umulig å være sint og sur lengere :)

Skrevet

Jeg kan i alle fall snakke for Konen min. Sist hun så meg gråte var for 4 uker siden da jeg kom hjem etter en operasjon. Jeg hadde så sterke smerter at jeg knakk sammen og gråt som en liten unge midt på stuegulvet og hun måtte hjelpe meg inn i senga. Siste gang før det var da kameraten min døde.

Hun klager over at jeg gråter for lite og burde reagert oftere med gråt, men jeg får det ikke til selv om jeg måte ønske det. Det er i den siste totale fortvilelse jeg knekker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...