Gjest ibiza hippie Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 er det noen som er like merkelige som meg, og som faktisk bryr seg om hva parfymen heter? Jeg har nå fallt for en fantastisk deilig duft som heter Ibiza Hippie. Jeg digger den, men hater navnet på parfymen. Ibiza er nemlig årsaken til at forholdet med eksen gikk i stykker og kjøper jeg en parfyme som heter noe så dumt , vil det kanskje vekke vonde minner hver gang jeg bruker den. Øh, kanskje jeg er itt rar...og kanskje jeg burde overvinne det tullet der. Flere som har det slik? 0 Siter
damedame Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Litt ironisk nick du har i dette innlegget Nei, du er ikke den eneste. Det er noe med ekskjærester og dufter. Når man kjenner parfymelukten som eksen også brukte veksler man vel ofte mellom melankoli og koselige minner, vil jeg tro. Selv forbinder jeg alt som kan forbindes 0 Siter
Rubia Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Nei, jeg bryr meg ikke om parfymens navn. Ikke flaskens utseende heller for den saks skyld. Det skal lukte godt helt enkelt, og den skal passe meg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Jeg kunne godt funnet på å hate parfymen på grunn av navnet. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.