Gå til innhold

Hva gjør du når de rundt deg er happy, happy, happy?

Anbefalte innlegg

Gjest hannah b
Skrevet

Har du noen gang hatt det slik at de rundt deg går rundt og er overmåte lykkelige, og du selv har det knalltøft?

Hva gjør du da? Sier du i fra til dem, eller biter du tennene sammen og lar dem ha det slik og slippe å snakke med deg som har det vondt?

Jeg har det vondt om dagen, men orker ikke fortelle det til min beste venninne. Hn er så lykkelige, så forelsket så happy hele dagen...og da er det så vanskelig å si noe om hvordan jeg har det.

Bør jeg det?

Hva pleier du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Det første jeg tenkte på var for ikke så lenge siden.

Jeg har slitt over et år med en sak som har tatt mye tid, energi og penger.

Min venninde kom og viste meg nye bilen sin, fortalte om høyere lønn og div. annet positivt.

Jeg var virkelig glad på hennes vegne og har heldigvis ikke evnen til å misunne andre.

Hun fikk dårlig samvittighet for at hun var så glad men det godtok jeg ikke. Hun fikk værsågod å fortelle videre om alt det positive.

Det å le og glede seg med andre kan få ens egne problemer til å forsvinne en stund tror jeg.

Gode venner takler hverandres gode og dårlige dager. Slik at hvis du har behov for din vennindes støtte synes jeg du burde be om den.

Det bør være tid for alt, både positivt og negativt i et vennskap.

Lykke til.

Hilsen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...