Gå til innhold

Spørsmål til jentene!

Anbefalte innlegg

Gjest Undrende gutt
Skrevet

Ser på hotel cæsar at Svein bytter ut p-pillene i p-pille glasset til Benedikte med vitamin-piller. Men finnes det p-piller på glass da? Trodde de bare fantes på brett jeg????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Benedicte har byttet ut vitaminpillene med p-piller. Så det er et vitamin-pille-glass hvor Benedicte tror det er p-piller, men så har Svein også bytta piller, så nå er det vitaminer der igjen.

Skrevet

Nå er det en del år siden jeg sist brukte p.piller selv...men nei, jeg trodde ikke dette fantes på glass.

De pleier å være på brett slik at det skal være lett å ta dem på riktig dag.

Hun har nok hatt dem på glass for at det skal være mulig å bytte dem ut...du vet, spenning på tv.

:)

Skrevet

Benedicte har byttet ut vitaminpillene med p-piller. Så det er et vitamin-pille-glass hvor Benedicte tror det er p-piller, men så har Svein også bytta piller, så nå er det vitaminer der igjen.

Ha...du har fulgt med du...

Gjest tv-tittern
Skrevet

Da har du ikke fulgt med i timen gutt.

Benedicte puttet sine p-piller oppi et vitaminglass for å lure Svein.

Skrevet

Hun har allerde lurt ham med å putte p-pillene sine i vitaminglasset for at han skal tro hun tar en vitamin om dagen og ikke en p-pille. Så har han oppdaget dette og funnet en vitamin som er helt lik p-pillene hennes og som ikke er skadelig for gravide kvinner, slik at hun tar vitaminer likevel...

Utrolig slemt gjort forresten, av begge to kanskje, men spesielt av ham. Er jo mye værre å lure noen til å bli gravide enn å lure noen til å tro at de kanskje blir gravide...

Skrevet

Ha...du har fulgt med du...

Klart det! Du ser aldri meg på Dol 19.30 - 20.00

:o

Skrevet

Hun har allerde lurt ham med å putte p-pillene sine i vitaminglasset for at han skal tro hun tar en vitamin om dagen og ikke en p-pille. Så har han oppdaget dette og funnet en vitamin som er helt lik p-pillene hennes og som ikke er skadelig for gravide kvinner, slik at hun tar vitaminer likevel...

Utrolig slemt gjort forresten, av begge to kanskje, men spesielt av ham. Er jo mye værre å lure noen til å bli gravide enn å lure noen til å tro at de kanskje blir gravide...

HA HA, virker nesten som om jeg går glipp av noe ved å ikke følge med på den serien..

Skrevet

Wow, den eneste såpen jeg ikke ser på. Ikke at jeg er nedlatende altså for jeg liker mange såper, men denne høres helt ekstrem ut *LOL*

Skrevet

Wow, den eneste såpen jeg ikke ser på. Ikke at jeg er nedlatende altså for jeg liker mange såper, men denne høres helt ekstrem ut *LOL*

Den raskeste av dem alle faktisk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...