Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry, dette er ikke et dataspørsmål, men jeg får ikke svar på åpent.

Skulle gjerne vite litt om Nokia 1100 og Siemens C60 og det haster litt med å bestemme seg.

Har de polyfoniske ringetoner, er de lette å bruke, sende mld.med, god plass til tlf.nr, mul.for å laste ned egne ringetoner, store og lettleste display osv.osv.

Har tenkt på julegaver, en til en ung gutt som vil ha mye stash og en til en voksen kvinne som trenger en brukervennlig tlf. med god lyd.

Tilbudene jeg sitter med er Nokian til 790.- og Siemens til 990.- Begge uten abb.

Takk for svar.

Hilsen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såvel Nokia som Siemens har greie websider som forteller deg ting og tang om disse modellene.

Det som ikke står der er at Siemens generellt er kjent for elendige taster og at 3 av 4 Nokia'r må inn til service etter tre uker.

Jeg ville åkke som godt for Nokia - selv om jeg har Siemens. (Takket være elendige taster svarer jeg aldri på en eneste sms - det er mye penger å spare på sånt - sånn sett kan jo Siemens være et alternativ)

Apropos mobiler… … kunne noen være som vennlig å lage en mobil som ringer - og bare dét?

Jeg har da vitterlig kjøpt en telefon og ikke et diskotek.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...