Gå til innhold

Forts. Matching...

Anbefalte innlegg

Jeg trodde også det var enn viss matching, men det fikk jeg høre ikke stemte!

Jeg trodde at siden vi akkurat var passert 30 år, og ligger tett ved grensen av tillat alder for adopsjon i Kina, så får vi sikkert et ungt barn. Men jeg pratet med en dame som reiste ned til Kina med seks andre familier, og de var eldst (ca43 år)og fikk det yngste barne av dem alle.

Hun fortalte at alt er bare helt tilfeldig. Du blir sendt til det stedet der det passer med anntall i gruppen og barn som er klare til å gis vekk.

De ser heller ikke på hva du ønsker av kjønn! Og i hvertfall ikke utseende og interesser.

Hvem har egentlig rett?

Hva skal vi tro på?

Håper vel egentlig at det er litt tilfeldig...men...Hadde blitt litt sjokert om vi fikk en gutt på to år.

mvh.Mette

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126822-forts-matching/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det at dere som da muligens kommer til å være yngst i gruppen ikke nødvendigvis får det yngste barnet betyr jo bare at dere blir matchet på noe annet.

Det stemmer nok at en gruppe blir sent der hvor det passer med antallet og hvor mange barn som er klare for adopsjon. Men i den gruppen tror jeg nok at det blir matchet.

Jeg tror nok at de ser litt på interesser og utseende når de matcher i Kina, men det er jo måte på hvor like man kan bli da (-:

Vi var 6 stykker i vår gruppe, vi var yngst og fikk det eldste barnet, men de som var eldst fikk ikke det yngste.

Jeg vil nå tro de matcher til en viss grad, hadde ikke en gruppe blitt sendt til samme sted så hadde nok både tid til tildeling og henting blitt uoverkommelig.

En ting som er helt sikkert, jeg har ikke truffet noen som ikke har syns at matchingen har vært annet enn perfekt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126822-forts-matching/#findComment-771083
Del på andre sider

Kan ikke skjønne annet enn at de driver en viss form for matching. Vesla vår er utrolig lik meg av utseende. Ser det selv og mange andre kommenterer det. Hører det stort sett når vi møter nye folk, som ikke har sett oss sammen før.

Uansett; Lik meg av utseende eller ikke. Hun passer perfekt inn i familien vår - Har et lynne som passer oss godt. Tilfeldigheter?! Kanskje!

Vi var ei gruppe på 5 familier - og alle fikk små barn. Et av parene var begge over 45 år og de fikk ikke noe endre barn enn oss andre, så det med alder er nok tilfeldig.

Kjenner forresten noen her i byen. De er yngre enn min mann og meg (i snitt). De var i Kina 3 mnd. før oss og de fikk ei jente på 20 mnd., mens vår var 9,5 mnd. Deres jente er usannsynlig lik mamman sin - og det tviler jeg på er tilfeldig.

Likevel; jeg er 100% sikker på at vi alle får akkurat det barnet som er ment for oss - matching eller ei.

Lykke til i siste venteinnspurt. Dere har spennende dager i vente.

fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126822-forts-matching/#findComment-771186
Del på andre sider

Jeg tror at de matcher noe, for da vi fikk vårt barn hadde hun noen opplysninger som hadde skjedd i hennes liv, som var samme dato som mammas fødselsdag. i tillegg ønsket vi et lite barn og vi fikk både liten størrelse! og liten i alder(9 mnd.) ved henting.I tillegg er hun veldig aktiv og glad i barn.Og vi har jo ei storesøster fra før og vi liker å være i bevegelse ute i skog og mark.

Ja barnet vårt er jo helt perfekt for oss!!!!Helt vidunderlig....

skikkelig hjerteknuser(nå skal jeg gi meg med omtalen om henne ellers tror dere vel jeg er tørnet helt)

hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126822-forts-matching/#findComment-771499
Del på andre sider

Gjest Skrubbea

Jeg tror at de matcher noe, for da vi fikk vårt barn hadde hun noen opplysninger som hadde skjedd i hennes liv, som var samme dato som mammas fødselsdag. i tillegg ønsket vi et lite barn og vi fikk både liten størrelse! og liten i alder(9 mnd.) ved henting.I tillegg er hun veldig aktiv og glad i barn.Og vi har jo ei storesøster fra før og vi liker å være i bevegelse ute i skog og mark.

Ja barnet vårt er jo helt perfekt for oss!!!!Helt vidunderlig....

skikkelig hjerteknuser(nå skal jeg gi meg med omtalen om henne ellers tror dere vel jeg er tørnet helt)

hilsen fra

He he he du høres akkurat ut som alle foreldre. Jeg tror du hadde sagt akkurat det samme uansett hvor eller hvordan du fikk ungen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126822-forts-matching/#findComment-771504
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...