Gjest soon-pregnant Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Hei Jeg blir mest sannsynlig gravid snart... og jeg har for ikke lenge siden meldt meg inn på ett år å treneå 3T. Men føler ikke for å trene når jeg blir gravid, drive å hoppe og sprette da... Er det noen som vet om man kan "fryse" medlemsskapet til neste år eller noe sånt? 0 Siter
damedame Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Mener det kun er 2 mndr hos 3T. Ring og hør, er mitt tips. 0 Siter
Goliath Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Det er på ingen måte noen ulempe å trene når du er gravid. Desverre er det alt for mange som bruker det som en unnskyldning for ikke å trene..... 0 Siter
Gjest soon-pregnant Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Mener det kun er 2 mndr hos 3T. Ring og hør, er mitt tips. Men det kan da vle ikke være braå hoppe og sprette og pumpe jern med body pump da, vel? 0 Siter
damedame Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Men det kan da vle ikke være braå hoppe og sprette og pumpe jern med body pump da, vel? Du kan trene, men må være forsiktig. Der er muligens egne timer for gravide? Har de ikke noe opplegg i Pirbadet for gravide? Hør med dem i resepsjonen. Du kan nok få laget et program som er tilpasset deg. 0 Siter
Gjest soon-pregnant Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Du kan trene, men må være forsiktig. Der er muligens egne timer for gravide? Har de ikke noe opplegg i Pirbadet for gravide? Hør med dem i resepsjonen. Du kan nok få laget et program som er tilpasset deg. Nei, det såtr ikke noe på programmet om trening for gravide... Jeg vil jo ikke skade ungen... Så derfor er jeg redd for å trene. Ikke vert gravid før... 0 Siter
damedame Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Nei, det såtr ikke noe på programmet om trening for gravide... Jeg vil jo ikke skade ungen... Så derfor er jeg redd for å trene. Ikke vert gravid før... Har hørt om dem som trener frem (aerobic) til fødselen omtrent. De er imidlertid meget godt trent og kan mye om teknikk osv. Foreslår igjen at du tar kontakt med personalet på 3T - de kan helt sikkert lage et treningsprogram som er tilpasset deg og tilstanden din. 0 Siter
damedame Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Har hørt om dem som trener frem (aerobic) til fødselen omtrent. De er imidlertid meget godt trent og kan mye om teknikk osv. Foreslår igjen at du tar kontakt med personalet på 3T - de kan helt sikkert lage et treningsprogram som er tilpasset deg og tilstanden din. Stokka visst om på et par ord i innlegget over. Hold tunga rett i munnen 0 Siter
hulda Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 Hei, Trening under svangerskapet er kjempebra. Men ikke hard trening. Jeg trente som vanlig (step) til jeg var ca 6 mnd på vei,etter det svømte jeg 2-3 dager i uka ca 1 og1/2 time i gangen. Det var virkelig behagelig. Det savnet jeg etter jeg hadde fått. Jeg fikk fryst medlemsskapet mitt i 3 mnd, spør legen om attest som du tar med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.