Gå til innhold

Går det an å....

Anbefalte innlegg

koble sammen en stasjonær pc til en bærbar?

Har ikke brenner på den stasjonære eller annet utstyr jeg kan kopiere over til den bærbare nei.

Og en liten ting til, til dere som har peiling på pc. Hva trenger jeg minimum av viktige ting og tang på den bærbare, når jeg til vanlig bruker tre chatteprogram, spiller online spill, webcamera går og jeg surfer samtidig?

Ikke lett å velge men alle nye bærbare pc`er er bedre en min gamle stasjonære så de fleste må vel tåle såppas?

Noen gode råd?

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126832-g%C3%A5r-det-an-%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For ditt bruk holder det med en helt standard bærbar PC.

For overføring fra den stasjonære er det enkleste og billigste å bruke nettverk. Har du nettverkskort i den stasjonære? I så fall trenger du bare en krysset TP-kabel til å koble dem sammen med.

Det har jeg, takker :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...