Gå til innhold

Det snør!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi. Liker ikke vinteren, men når det først skal være vinter er det koselig at det snør. Så kos... Og jeg som skal gå til skolen straks og alt. Kos, kos, kos.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*gråte en skvett*

savner sommeren jeg da.. =[[

Joa, men nå har jeg slått meg til ro med at det er 6 mnd til det blir noe som ligner varmt igjen. Og da er det jo koselig med snø. Tror jeg må lage kakao i dag jeg da.

Hm... ullkåpe er vel kanskje ikke så lurt å ha på seg i dag da?

Skrevet

Joa, men nå har jeg slått meg til ro med at det er 6 mnd til det blir noe som ligner varmt igjen. Og da er det jo koselig med snø. Tror jeg må lage kakao i dag jeg da.

Hm... ullkåpe er vel kanskje ikke så lurt å ha på seg i dag da?

Seks??

Jeg satser da på + 22 grader i påsken. Palmesøndag er 4. april.

Skrevet

Seks??

Jeg satser da på + 22 grader i påsken. Palmesøndag er 4. april.

ja? mai? ok, kanskje det blir litt varmt i påsken og da. Men jeg kan i allefall ikke gå med shorts, bade, osv før om seks mnd.

Skrevet

ja? mai? ok, kanskje det blir litt varmt i påsken og da. Men jeg kan i allefall ikke gå med shorts, bade, osv før om seks mnd.

Kan du ikke…? Klart du kan.

Skrevet

Kan du ikke…? Klart du kan.

okei, da ser du meg med shorts. Skal vi si 18.mars på Karl Johan (da er det bare 4 mnd til!)

Skrevet

okei, da ser du meg med shorts. Skal vi si 18.mars på Karl Johan (da er det bare 4 mnd til!)

Det er en avtale *noterer*

Jeg for min del har tenkt iføre meg shorts allerede i januar. Dog ikke her i landet. Helt gal er jeg ikke. Ennå.

Skrevet

Det er en avtale *noterer*

Jeg for min del har tenkt iføre meg shorts allerede i januar. Dog ikke her i landet. Helt gal er jeg ikke. Ennå.

Hvor skal du reise da?

Skrevet

Hvor skal du reise da?

Til et sted hvor det er shorts-temperatur og solen er synlig mer enn 6 timer.

Skrevet

Til et sted hvor det er shorts-temperatur og solen er synlig mer enn 6 timer.

Høre deilig ut :o)

Skrevet

Høre deilig ut :o)

Det blir bare en fattig uke - men likevel.

Shorts og sol er bedre enn sludd og salt sørpe.

Skrevet

Jeg liker ikke vinteren så særlig, MEN for å få den rette julestemningen så MÅ jeg ha snø.

I helgen begynte vi med å vaske ned huset, da var det på med "juleplaten" min som jeg har hatt i MANGE år, "Desember" ....m/ ååå herregud nå kom jernteppet ...... norsk, mørk, tror han kommer fra Gjøvik-kanten, spiller piano ..... ja ja samme kan det være, vi fikk iallefall tatt stua.

Men det var jo ikke snø, så den rette julestemningen kom jo ikke.

Igår da de reklamerte med "jul i skomakergata" på NRK så fikk jeg enda mer julestemning........ ååååååå for en fin tid. Omtrent ALLE julegavene er også i boks, så det ser ut som om vi kan få en avslappet desember :o)

Skrevet

Joda, men heldigvis ligger det ikke. Har ikke lyst å gå ut i dette været, man blir jo kliss våt.

Gjest kaldt og regn
Skrevet

Her regner det i strie strømmer!

I Rogaland..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...