Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan noen svare på hvilen megler som er bra og rimelig. Excactmegleren som solgte leiligheten jeg kanskje har fått, vil selvfølgelig selge min også. Han gjorde jo en kjempejobb på den leiligheten, skal jeg satse på ham?

Jeg har blitt frarådet postbanken. og ser at de har gjort en dårlig jobb på andre leiligheter jeg har sett på også.

Han sa han kunne komme å se i morgen så jeg fikk solgt før jul.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sendt deg prosjektet på mailen din. Hva synes du?

Rett rundt hjørnet bare og jeg er 90 % sikker på at jeg har fått den.

Har sendt deg mail ;o)

(Er litt treg for tiden....)

Skrevet

For en tid tilbake ble det advart mot å bruke samme megler ved salg og kjøp.

Postbanken er forresten eneste meglerfirma jeg vil anbefale.

Skrevet

For en tid tilbake ble det advart mot å bruke samme megler ved salg og kjøp.

Postbanken er forresten eneste meglerfirma jeg vil anbefale.

Jeg vet det, men han har var innmari dyktig. Prosjektet var veldig bra, og han solgte leiligheten på fire dager til 250 000 over prisantydning.

Jeg vil også ha så mye over prisantydning men er fornøyd med litt over 2 mill så jeg blir sittende gjeldfri og har råd til nytt kjøkken.

Skrevet

Jeg vet det, men han har var innmari dyktig. Prosjektet var veldig bra, og han solgte leiligheten på fire dager til 250 000 over prisantydning.

Jeg vil også ha så mye over prisantydning men er fornøyd med litt over 2 mill så jeg blir sittende gjeldfri og har råd til nytt kjøkken.

Prosjekt? Mener du prospekt? Lykke til uansett, det er nervepirrende å både kjøpe og selge... *glad for å være ferdig*

Skrevet

Prosjekt? Mener du prospekt? Lykke til uansett, det er nervepirrende å både kjøpe og selge... *glad for å være ferdig*

Selvfølgelig mente jeg prospekt. Jeg er helt utenfor for tiden, dette er altfor spennende og bare slitsomt.

Skjønner godt at du er glad du er ferdig. Jeg har lyst å lukke øynene og så er alt ferdig :o)

Skrevet

Exact på Torshov. Kjenner en jævlig flink fyr som jobber der.

Gjest ???!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med både Exact og Krogsveen, men kanskje mest Exact pga de fikk en utrolig bra pris i mitt tilfelle.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med både Exact og Krogsveen, men kanskje mest Exact pga de fikk en utrolig bra pris i mitt tilfelle.

Jeg har akkurat hatt megleren fra Exact her og jeg går for ham. Klarte å prute provisjonen ned til lavere enn tilbudet fra Krogsveen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...