Gå til innhold

Krangling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har kranglet i alle år. Verst de første ti...

Vi kranglet tilsynelatende mest om småting/ytre ting: hvem skal vaske opp, hvem må skulke møtet sitt og passe barn i kveld/hvorfor ble ikke den regningen betalt/det er ikke slik man oppdrar unger osv.

Egentlig handlet det om sånt: jeg blir utrygg når du er sånn og tror ikke du elsker meg/du oppfører deg sånn som jeg gjerne skulle ha gjort om jeg ikke var så sjenert, derfor hater jeg at du ler og smiler og danser til og med andre/osv osv

Ja, vi er gift ennå! Og passer oss som regel vel for å sette i gang, vi orker ikke lenger, og det blir atombombesmell av det om vi først begynner.

Vi er blitt flinke til å bakke stille unna når vi ser vi er i ferd med å starte.

Men vi er veldig glade i hverandre!

:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126891-krangling/#findComment-771512
Del på andre sider

Gjest samboer i 3 1/2 år

Vi har kranglet i alle år. Verst de første ti...

Vi kranglet tilsynelatende mest om småting/ytre ting: hvem skal vaske opp, hvem må skulke møtet sitt og passe barn i kveld/hvorfor ble ikke den regningen betalt/det er ikke slik man oppdrar unger osv.

Egentlig handlet det om sånt: jeg blir utrygg når du er sånn og tror ikke du elsker meg/du oppfører deg sånn som jeg gjerne skulle ha gjort om jeg ikke var så sjenert, derfor hater jeg at du ler og smiler og danser til og med andre/osv osv

Ja, vi er gift ennå! Og passer oss som regel vel for å sette i gang, vi orker ikke lenger, og det blir atombombesmell av det om vi først begynner.

Vi er blitt flinke til å bakke stille unna når vi ser vi er i ferd med å starte.

Men vi er veldig glade i hverandre!

:)

vi har perioder der vi krangler litt vel mye. da kan det være om sex, at den ene tar for lite initativ, eller om oppvasken, eller barneoppdragelse(der blir vi ikke helt enige)

men ingen konflikter er så stor at dem ikke kan løses med en liten samtale og forsoningssex!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126891-krangling/#findComment-771530
Del på andre sider

laguna1365380434

Vi krangler en god del, men vi blir fort venner igjen. Både om skit-ting og større ting..

Man får i alle fall renset luften på den måten..:)

Det mest irriterende er når han "bestemmer" at temaer ikke skal snakkes om, selv om jeg synes det er super viktig. Det hater jeg.. Jeg vil mye heller ha seriøst bråk enn fortielse, furting og ignorering hvertfall.

Forøvrig har vi vært sammen sånn på og av siden 97..(med untak av 2000 og deler av 2001)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126891-krangling/#findComment-771550
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...