Gjest tilfellet? Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Leste et innlegg at menn liker å være jegere og at kvinner ikke bør ta for mye initiativ. Er dette virkelig tilfellet i 2003? Blir menn fortsatt skremt av pågående kvinner? 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Ja - jeg er vaffal redd dem:-| 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Jeg sjekker men ikke fullt så åpenlyst som mennene. Jeg tror de fleste menn liker å stå for sjekkinga men et lite initiativ er sikkert veldig greit ) 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Virker som om menn liker jakten iallefall. De går litt lei om du "maser" litt for mye på dem. Sender sms og ringer for mye. Eller kanskje de tar deg for gitt da. Ikke vet jeg. Men ligger du lavt en stund og gjør som ingenting så er de der kjapt igjen. Er min erfaring. Mvh 0 Siter
Gjest Kurt Kubein Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 En holdning som forventer at jeg skal gjøre det og det, fordi jeg er mann, og hun skal gjøre det og det, fordi hun er kvinne, er fullstendig "turnoff" for MEG i alle fall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.