Gå til innhold

Dere kan GRUUUUUUE dere til årets influensa...!

Anbefalte innlegg

Det kan vi her i huset nå underskrive på....

Mellom 39-40°C i feber. Alt verker i hele kroppen. Flatt ut i sengen i ca tre dager, knapt bevisst, bare sover. De neste dagene der igjen, karrer man seg forsiktig opp med rundt 38°C og litt over, og spiser litt suppe og går på do. Anstrengelsen sender deg rett tilbake til sofaen. Der blir man de neste tre-fire dagene.

Jeg er nå på dag 6 av influensaen. Har fremdeles feber, selv om den gudskjelov er krøpet godt under 39°.

Småen på 3½ ligger som en potetsekk i stua. HAN har feber, han!!

Gubben er to dager før meg i løypa, så han er oppe og går og spiser igjen. Men han krøker seg sammen i hosteanfall enda, og er slapp, men feberfri.

Fyttegrisen. Så dårlig som jeg har vært siste uka nå, kan jeg knapt huske sist jeg var.

Dette misunner jeg ingen!

Fortsetter under...

*sympati*

Jeg fikk influensa første gang januar 2000, og jeg skjønte hva det var med en gang. *grøss*

Legen sa den gang at når man får influensa er man "immun" i 3-4 år, så jeg håper jeg slipper unna.

*vasker-seg-på-henda*

God bedring til deg og hele familien!

*sympati*

Jeg fikk influensa første gang januar 2000, og jeg skjønte hva det var med en gang. *grøss*

Legen sa den gang at når man får influensa er man "immun" i 3-4 år, så jeg håper jeg slipper unna.

*vasker-seg-på-henda*

God bedring til deg og hele familien!

Hm.

Jeg hadde influensa to ganger årlig i flere år.

Men nå har jeg ikke hatt det på år og dag.

Er det "3-4" år jeg har til gode ? :)

Au, au au. Sist jeg hadde influensa er vel ca. 6 år siden, og jeg var omtrent sikker på at jeg ALDRI kom til å blie bra. SÅ dårlig tror jeg aldri jeg har vært før. Og jeg er overhodet IKKE motivert for det igjen.

Mange tror jo at de har influensa så fort de blir skikkelig forkjølet, hoster og har feber. Men en skikkelig infulensa som du har nå er ikke til å forveksle med en vanlig forkjølelse.

GOD BEDRING!!! *sympati klemmer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...