fresja Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Jeg har en Ignis microbølgeovn på 4-5 år. Nå er tidsbryteren ødelagt. Lønner det seg å reparere? Elkjøp (iallfall hun jeg snakket med) hadde knapt nok hørt om Ignis, og ante ikke hvor de kunne få tak i ny bryter. Noen som vet om det er noen spesiell kjede som fører merket Ignis nå? Jeg skal forsøke et el-verksted. Selv om jeg får ny bryter, er det ikke sikkert den virker, for feste inni maskinen kan jo være ødelagt. Den gamle bryteren hadde to små sprekker, som jeg limte, men den virket ikke for det. Hva bør jeg gjøre. 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Dorthe nevner stundom noe som heter "handyman", er du sikker på at du ikke har en sådan i vennekretsen? 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Dorthe nevner stundom noe som heter "handyman", er du sikker på at du ikke har en sådan i vennekretsen? Jeg ønsker meg stadig en handyman. Akkurat nå skulle jeg gjerne ha en som kunne male litt ) 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Jeg ønsker meg stadig en handyman. Akkurat nå skulle jeg gjerne ha en som kunne male litt ) Maling er kjedelig arbeid, men dog. Jeg har 14 dager ferie igjen - holder du kosten? Jeg eter tre solide måltid om dagen;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Maling er kjedelig arbeid, men dog. Jeg har 14 dager ferie igjen - holder du kosten? Jeg eter tre solide måltid om dagen;-) Jeg vet ikke sikkert om jeg får leiligheten enda. Det kan hende noen snapper den foran meg. 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Jeg vet ikke sikkert om jeg får leiligheten enda. Det kan hende noen snapper den foran meg. He-he 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Husker du ikke hvor du kjøpte ovnen? Hvis ikke - ring f.eks Elektrolux-Norge, eller Asko-Norge og spør om de vet hvem som innporterte merket. Hvis du lykkes, bestiller du timeren, den er ikke vanskelig å skifte. Alièr deg med en handyman som du sikkert kjenner. 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Jeg vet ikke sikkert om jeg får leiligheten enda. Det kan hende noen snapper den foran meg. Du sa jo akkurat nå(?) Kanskje du har fått med deg at jeg er dyr i kosten:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Du sa jo akkurat nå(?) Kanskje du har fått med deg at jeg er dyr i kosten:-) Jeg tror du er litt for dyr for meg ) 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Jeg tror du er litt for dyr for meg ) Sjekk mailen din! 0 Siter
Gjest Georgex Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Hvis jeg ikke tar mye feil er/var Ignis et "billig-merke" fra konsernet som har Whirlpool og Bauknecht, du kan jo ta kontakt med noen som selger disse merkene og høre. Men nå koster jo ikke en ny micro all verden heller, da...? 0 Siter
fresja Skrevet 18. november 2003 Forfatter Skrevet 18. november 2003 Husker du ikke hvor du kjøpte ovnen? Hvis ikke - ring f.eks Elektrolux-Norge, eller Asko-Norge og spør om de vet hvem som innporterte merket. Hvis du lykkes, bestiller du timeren, den er ikke vanskelig å skifte. Alièr deg med en handyman som du sikkert kjenner. Microbølgeovnen var en gave. Jeg fikk også andre apparat som kolleger og venner spleiset på, så jeg husker ikke helt hvem/hva/hvor... Når det gjelder handyman, må jeg nok snakke pent med min datter når hun kommer hjem. 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Microbølgeovnen var en gave. Jeg fikk også andre apparat som kolleger og venner spleiset på, så jeg husker ikke helt hvem/hva/hvor... Når det gjelder handyman, må jeg nok snakke pent med min datter når hun kommer hjem. Slå ut håret og finn en selv;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.