Gå til innhold

Ignis microbølgeovn, reparere?

Anbefalte innlegg

Jeg har en Ignis microbølgeovn på 4-5 år. Nå er tidsbryteren ødelagt. Lønner det seg å reparere? Elkjøp (iallfall hun jeg snakket med) hadde knapt nok hørt om Ignis, og ante ikke hvor de kunne få tak i ny bryter. Noen som vet om det er noen spesiell kjede som fører merket Ignis nå? Jeg skal forsøke et el-verksted. Selv om jeg får ny bryter, er det ikke sikkert den virker, for feste inni maskinen kan jo være ødelagt. Den gamle bryteren hadde to små sprekker, som jeg limte, men den virket ikke for det.

Hva bør jeg gjøre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126930-ignis-microb%C3%B8lgeovn-reparere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Husker du ikke hvor du kjøpte ovnen? Hvis ikke - ring f.eks Elektrolux-Norge, eller Asko-Norge og spør om de vet hvem som innporterte merket. Hvis du lykkes, bestiller du timeren, den er ikke vanskelig å skifte. Alièr deg med en handyman som du sikkert kjenner.

Husker du ikke hvor du kjøpte ovnen? Hvis ikke - ring f.eks Elektrolux-Norge, eller Asko-Norge og spør om de vet hvem som innporterte merket. Hvis du lykkes, bestiller du timeren, den er ikke vanskelig å skifte. Alièr deg med en handyman som du sikkert kjenner.

Microbølgeovnen var en gave. Jeg fikk også andre apparat som kolleger og venner spleiset på, så jeg husker ikke helt hvem/hva/hvor...

Når det gjelder handyman, må jeg nok snakke pent med min datter når hun kommer hjem.

Microbølgeovnen var en gave. Jeg fikk også andre apparat som kolleger og venner spleiset på, så jeg husker ikke helt hvem/hva/hvor...

Når det gjelder handyman, må jeg nok snakke pent med min datter når hun kommer hjem.

Slå ut håret og finn en selv;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...