Rubia Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Er desverre dømt til å sitte med denne fjæra av et akebrett til iallefall ut på nyåret. Har du vært i samme tragiske situasjon å møte en glatt og snøfyldt vinter med en Sierra st.v ??? Burde ha en nytt sett vinterdekk ved siden av et par sekker sand baki og diverse... Hvilke dekk vet du passer denne bilen. Er lite lysten på å bare kjøpe, for det er vel forskjellig fra bil til bil hva som passer best...og denne trenger noen skikkelige noen som er som støpt til den. Skal kjøre masse gjennom hele vinteren så.... er takknemmelig for tips fra de som kan dette og kjenner til dette akebrettet. Hilsen... 0 Siter
rodell Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 De dekk er ikke laget som gjør Sierra til vinterbil!! Hvis du har tenkt å kjøpe "skikkelige" dekk til høy pris, så tror jeg ikke du skal tenke så mye på hva som passer til bilen. Se heller på tester og velg ett dekk som får god kritikk i testene. Selv bruker jeg pikkdekk av typen Continental Winter Viking, og det har vært ett godt valg. Continentals dekk gjør det alltid bra i testene, med eller uten pigg. Hvis du derimot skal kjøpe "billigdekk", så har jeg ikke peiling. http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/hjelperdeg/tester/article74597.ece 0 Siter
Prozak Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 De dekk er ikke laget som gjør Sierra til vinterbil!! Hvis du har tenkt å kjøpe "skikkelige" dekk til høy pris, så tror jeg ikke du skal tenke så mye på hva som passer til bilen. Se heller på tester og velg ett dekk som får god kritikk i testene. Selv bruker jeg pikkdekk av typen Continental Winter Viking, og det har vært ett godt valg. Continentals dekk gjør det alltid bra i testene, med eller uten pigg. Hvis du derimot skal kjøpe "billigdekk", så har jeg ikke peiling. http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/hjelperdeg/tester/article74597.ece Ikke helt enig med deg. Det er ofte veldig forskjellig hvor bra dekk fungerer på de forskjellige bilmodellene. Det beste er om man kan gjøre litt research med folk som har erfaring og vet hva det dreier seg om. "....................." 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 Jeg har hatt Sierra en vinter og kan anbefale å legge om til meier. 0 Siter
Rubia Skrevet 19. november 2003 Forfatter Skrevet 19. november 2003 Jeg har hatt Sierra en vinter og kan anbefale å legge om til meier. )) ( I belive you ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.