Gjest perapple Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Jeg trenger tips om utesteder i Oslo som ligger sentralt, gjerne ved Nationalteateret. Jeg lurer på om det er noen bra utesteder med 18 årsgrense og 20 årsgrense. Gjerne en kort beskrivelse av stedet. Og husk å skriv hvilken aldersgrense det er! Takk for svar! 0 Siter
Gjest partyparty Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 Er selv 18, så jeg vet ikke så mye om utesteder med 20 årsgrense, men jeg har ganske god oversikt over de andre. Idyll: Ligger omtrent ved stortinget. Koster 110 å komme inn, en øl inkludert i prisen. Kan av og til være bra liv. Ulv ulv: Ligger et stykke inn i universitetsgaten. Ofte veldig fullt, lang kø, sure dørvakter, en del kaos og ofte bråk. Inngang: 100 kr Faktor: Gamle c-in. Ligger et stykke ned i karl johans gate. Av og til bra liv. Inngang 100kr. Kan være litt bitre dørvakter. Ellers ok. Litt lite. Skal legges ned tror jeg. OTB: Ligger ved Baren (Stikkgate like ved Karl Johan). Har av og til 18 årsgrense på en del arrangementer. Kan være veldig god stemning. Bra lokale. Inngang rundt 100 kr, varierer. Trumpeten: Karaokebar ved Arkaden kjøpesenter. OK for variasjonens skyld. Inngang 70 kr. Gamle banken: Harry, brun bar ved børsen. En del tvilsomt klientell, men billig øl. Ingen ingangspenger Nye paleet: Ligger ved jernbanetorget. Inngang 80 kr. Er bra en sjelden gang. billig øl. Mezzo: Majorstuen. Inngang 300 kr, drikk så mye du vil. Stenger klokken 01.00. Bra til vorspiel Barselona bar: Nok en brun bar med en del tvilsomt klientell, men billig øl. 0 Siter
s_g17 Skrevet 9. mai 2004 Skrevet 9. mai 2004 jeg bor også ganski nærme Nationalteateret men jeg er bare 17.. vet ikke om et eneste utested for folk under 18, existerer det? jeg går ikke på skole og klarer ikke og finne meg noe kjærste på noen måte.. har nesten gitt opp 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. mai 2004 Skrevet 9. mai 2004 jeg bor også ganski nærme Nationalteateret men jeg er bare 17.. vet ikke om et eneste utested for folk under 18, existerer det? jeg går ikke på skole og klarer ikke og finne meg noe kjærste på noen måte.. har nesten gitt opp Men du er bare 17 år. Det kommer skal du se. 0 Siter
s_g17 Skrevet 9. mai 2004 Skrevet 9. mai 2004 Men du er bare 17 år. Det kommer skal du se. takk for svar på 3 av postene mine her i dag Dorthe hehe... du kjente meg kanskje ikke igjen men.. "Men du er bare 17 år. Det kommer skal du se." ARRRGGHH!! jeg er sinnsyk desperat.. jeg trodde ingen kunne ha mer lyst på jenter en meg for 2 år siden og det har bare blitt værre.. jeg sa til meg selv at jeg kom til og ta livet mitt hvis jeg ikke hadde funnet noen før jul.. noe jeg ikke gjorde... menmen.. noen tips ville vært fint altså.. kl er nå 10 på 5 skal legge meg og sove gråtende igjen.. og dette er en av mine bedre dager.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.