Gå til innhold

Bør man bli flau når..

Gjest for flau til å bruke mitt eget nick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest helle sofie

Hehehe, dette er jo kjempegøy å vær emed på da, Det jeg digga mest på kjøreskolen var glattkjøringen, det var rally, det. Men nei takk til det i real life liksom..

Og nei, ingenting å være flau over, det er fryktelig typisk mann å være så barnslig ;-)

Men man har jo ikke mer moro enn man lager selv, vet du! :-)

Gjest helle sofie

Hehehe, dette er jo kjempegøy å vær emed på da, Det jeg digga mest på kjøreskolen var glattkjøringen, det var rally, det. Men nei takk til det i real life liksom..

Og nei, ingenting å være flau over, det er fryktelig typisk mann å være så barnslig ;-)

Men man har jo ikke mer moro enn man lager selv, vet du! :-)

Hvis det er noe han gjør rett som det er - ja:-)

Hvis det er noe han gjør for å lære litt om hvordan bilen oppfører seg på glatt føre, så er det vel ikke så dumt?

Hehe, "han er ikke harry, han bare øver seg på glattkjøring..."

Kanonbra, Goliath!! :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...