poli10kk Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 Hei Er det noen som vet om det er å få kjøpt slike små kofferter med saks e.t.c oppi i noen butikker? Fikk kjøpt det på et fly til syden en gang. Grunnen til at jeg spør at oppi dette neglesettet var det en liten stålpinne som så ut som en bitteliten skje som jeg har mistet og kunne tenke meg igjen. Bor i Stavanger Mbh 0 Siter
Gjest xfgdf Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 fikkdu kjøpr saks på et fly?? det kommer ihvertfall ikke til å skje igjen.. hehe, ikke av plast engang! 0 Siter
Matthea Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 Jeg skjønner hvilket redskap du snakker om. Mamma hadde en sånn "koffert" en gang i tiden, og den skjeen var så irriterende. For meg fortonet den seg som helt ubrukelig. Det er ikke så lenge siden jeg så en lignende koffert, - kanskje det var på Nille? Jeg tror hvertfall de selger dem på sånne typer butikker. Europris kanskje. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.