Draeger Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 Hei Har dere kvinner kunne tenkt dere å leve med en kommandosoldat, med alt dette fører med seg? Som bekymringer av utsendelse på høyrisiko-oppdrag etc.? Uansett vil jegh si at de fleste av oss som kjører bil hver dag utsetter oss for en vel så høy risiko;-) 0 Siter
Gjest ittenå Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 Nei... synes det er ille nok at eksen er med i Telemarksbataljonen. Tida i Irak var en liten påkjenning, i alle fall i starten. At de skal til Kabul over nyttår er heller ikke noen avslappende tanke! Jeg hadde ikke klart å leve med en som var med i selve krigen, den påkjenningen ville psykisk blitt for stor. 0 Siter
asterix Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 Risikoen hadde ikke vært hovedproblemet, men det å være yrkessoldat ville innebære et så totalt annerledes verdigrunnlag enn mitt... 0 Siter
tiliti Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 Nei. Jeg hadde forgått av tragiske tanker, paranoia, savn og ensomhet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.